Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Sandra Sterner - 12 maj 2008 22:30

 

 

 

Nu börjat kvällen gå mot sitt slut.

Både mina och Mickes krafter är slut, det har blivit hög tid att gå och lägga sig

Det har inte blivit så många skrivna bloggar idag.

Det var Micke som tog på sig ansvaret med att handla och laga middagen i kväll.

Det blev hans goda

 

Det blir flera inlägg i morgon.

 

Natti Natti

 Skrivet av Sandra 12 maj 2008 klockan 22:30

Av Sandra Sterner - 12 maj 2008 20:45

Åh nej måndag morgon klockan ringer på 6.30

Jag är mer död en levande när jag tar mig upp ur sängen.

Vill bara dra täcket över huvudet, och somna om.

Är så fruktandsvärt trött, vill bara sova.

Men det går inte måste upp och jobba idag.

Men tunga släpande fötter tar jag mig upp ur sängen, och in i duschen. Efter att ha duschat och gjort mig i ordning.

Blir det en snabb kopp med kaffe.Sedan är det Carolines tur att väckas.Sätter på teckande Mr.Bean i hennes rum och ger henne frukost. Efter att ha lämnat Caroline i skolan känner jag mig något stressad, att skynda mig iväg till pendeltåget.

Vet att mitt månadskort har gått ut och att jag behöver köpa ett nytt.  Småspringer till pendeltåget för att hinna med kl:8.10

tåget.Medan jag står hos spärrvakten för att köpa mitt Sl-kort.

Ser jag tåget komma in på perrongen.....och jag hinner se det gå. Typiskt måndagar kläckar jag ut mig!! Bara slå sig ner och vänta en kvart på nästa tåg.  Mina arbetskamrater blev väldigt glada över att ha mig tillbaka till jobbet.  Det gjorde så att allt det jobbiga som hade hänt på morgonen, kändes som bortblåst.

 

Skrivet av Sandra 12 maj 2008 klockan 20:47

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards