Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Sandra Sterner - 11 maj 2008 22:30

Skulle faktiskt börja jogga mera än vad jag gör.

 

Funderar på att skaffa in mig på ett rullband, så man kan springa hemma.

Men har man aldrig sprungit på ett rullband tidigare....

 

(Hur ska det sluta....hjälp vågar inte ens tänka tanken.

 Vem orkar ut och jogga i den här värmen , skulle smälla av direkt.

 

 

Men man vill ju komma i bikinin till sommaren.

Skrivet av Sandra 11 maj 2008 klockan 22:30

Av Sandra Sterner - 11 maj 2008 13:30

I dag är det söndag, och sista dagen på veckan innan allvaret börjar igen. Känns inte kul att börja jobba igen.  Längtar till semestern börjar, hoppas på lika vacker väder då som det är nu. Caroline har börjat med sitt tjat.....mamma har Gröna Lund öppnat, vi brukar gå dit varje år. Caroline  älskar ju att åka alla möjliga attraktioner. Själv är jag numera livrädd, för allt vad karuseller heter. Men det var annorlunda när man var yngre, då vågade man mera. Men självklart ska vi till Grönan i sommar. Nu ska jag ut i solen igen.

"Sommaren är kort det mesta regnar bort med nu är den här solen skinner kanske bara idag......"

 

 

 

Skrivet av Sandra 11 maj 2008 klockan 13:35

Av Sandra Sterner - 11 maj 2008 00:00

 

 

Godnatt & sovgott

 

alla mina bloggläsare.

 

Äntligen i säng före midnatt.

 

Tillbaka i morgon igen

 

 

  

Skrivet av Sandra 11 maj 2008 klockan 23:57 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards