Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Sandra Sterner - 17 maj 2008 23:00

Jag undrar om det möjligen finns en annan familj. Som sitter så otroligt mycket framför datorn.Både jag och Micke och Jimmy har varsin dator, och idag har vi nog alla slagit rekord. Vi satte oss vid 12.30 tiden i dag och det har gått 10 timmar sedan vi satt oss.

Bortsett från att vi var uppe och handlade och ordande något att äta, korv och bröd fick det lov och bli. Sedan snabbt in i data rummet igen.

 

 

 Jag älskar ju och skriva bloggar och även läsa andras bloggar

 

 

 

 

Micke kämpar och sliter med att få ordning på sin hemsida som han aldrig blir riktigt nöjd med. Men någon gång ska han, förhoppningsvis bli klar.

 

 

 

 

 

 

Sedan har vi Jimmy, den duktigaste av oss alla på datorer.

Han kan göra egna program, och surfar runt på olika sidor. Det verkar som vi har gått och blivit en  riktig "datanörd" familj.

Caroline har varit hos ett par släktingar och kommer hem först i morgen.

 

 

 Skrivet av Sandra 17 maj 2008 klockan 23:04

Av Sandra Sterner - 17 maj 2008 18:00

 

 

De olika åldrarna på män och kvinnor.

Luta er tillbaka och läs....

Rätt så lustigt ,och lite av det stämmer

 

Mannens olika åldrar

Mellan 15-20 år är mannen som en Fiat, liten men ettrig.

Mellan 20-30 år är mannen som en Porsche, snabb och välsmord.

Mellan 30-50 år är mannen som en Opel Record lovar mer en den håller.

Mellan 50-60år är mannen som en gammal rostig Ford, man måste hälla i honom sprit för att få honom att starta.

 

Kvinnans olika åldrar

Mellan 15-20 är kvinnan som Asien, välkänd men ännu outforskad.

Mellan 20-30 år är kvinnan som Afrika het men ändå fuktig.

Mellan 30-40 år är kvinnan som hela USA, effektiv och teknisk fulländad.

Mellan 40-50 år är kvinnan som efter två världskrig, härjad men ändå rätt så skön.

Mellan 50-60 år är kvinnan som hela Ryssland, alla vet vad det ligger men ingen vill dit.

 

Skrivet av Sandra 17 maj 2008 klockan 17:56

Av Sandra Sterner - 17 maj 2008 15:30

                                                  


                                                  


                                                                 

     Help !!!

 

Vad ska man göra när ens gulliga kille bara vill gå in och gosa.

Kom och tänka på en gammal 70-tals låt som jag lyssnade på mycket när jag var i yngre tonåren.

Med  sångerskan Tina Charles " I love to love"

En fantastikt bra låt, som jag även lyssnar mycket till idag.

Jag har ändrat lite i orginal texten som går så här:

Lyssna gärna

 

Har skrivit om lite av texten (avsett till Micke)

My boyfriend will only make love.

But me will only blogg.

Skrivet av Sandra 17 maj 2008 klockan 15:32

Av Sandra Sterner - 17 maj 2008 14:00

Så otroligt skönt att äntligen fått sova ut i morse.

Behövde verkligen sova ut, då jag är så morgon trött.

Har alltid varit en natt människa älskar att sitta uppe sent på kvällar och nätterna.

Så jag vaknade klockan 10.30, av att Micke väckte mig.

.

 

Micke hade varit så gullig, och gått upp och gjort frukost till Caroline.

I dag ska Caroline sova över hos släktingar, så det är bara stor pojkarna hemma.

Dom sköter sig själv.Är med sina polare, eller sitter på sina datorn och surfar.

Regnet det bara öser ner....usch jag som avskyr att bli blöt

 

Jag som hade hoppats på lite solsken till helgen.

Att kunna få lite färg på sig. (Snart rostar man väl bort på grund av allt regn)

 

Men senare under dagen, måste ju gå upp till affären för att handla lite. Kan ju hoppas att det slutat regna då.

 

Skrivet av Sandra 17 maj 2008 klockan 14:05

Av Sandra Sterner - 17 maj 2008 00:00

 

                          

                           Ta inte allt så allvarligt !

 

Fyra sortes sex

Det är kanske inte så välkänt, men sex kan delas i fyra stadium enligt följande.

 

1.Stadie ett är smurfsex. Detta inträffar i början på förhållandet. Närman håller på tills man blir blå i ansiktet.

2.Stadie två är köksbordssex. Detta kommer något senare i förhållandet,men ni är fortfarande så attraherade av varandra att ni gör det var som helst, och hur ofta som helst.

3.Stadie tre i ordningen.Är sovrumssex.ni har lugnat ner er lite grann.Kanske till och med har gift er och skaffat barn. Sexet har blivit rutinmässigt.

4.Stadie fyra är när man lessnat på varandra, och  det ända man säger till sin partner är  "Ta dig i brasan" 

 

 

Skrivet av Sandra 17 maj 2008 klockan 23:48

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards