Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Sandra Sterner - 20 maj 2008 23:30

 

 Min lilla dator!



Brummeli-brum vad brummar där. Det sprakar och gnistrar, ett jordfel det är! Blixtar blå från burken det slår, så synd att jag här nu ensam stå.

Hyscheli-hysch vad prasslar här fram väller pappret ur printern där! Den har fått nippran av tecken så små, jag tror att jag snart hemåt skall gå.

 

Skrivet av Sandra 20 maj 2008 klockan 23:26

Av Sandra Sterner - 20 maj 2008 21:30

Här är ett klipp ifrån Ikea. Då dolda kameran är på plats för att lura folk. Det roligast kommer på slutet av filmen! Kolla klippet själv så förstår...

Skrivet av Sandra 20 maj 2008 klockan 21:22

Av Sandra Sterner - 20 maj 2008 20:45

Sångaren i mitt liv Micke

 

" Kärleken är evig när vi är tillsammans "

  Kommer sakna dig i morgon då du ska iväg på jobb.

Skrivet av Sandra 11 maj 2008 klockan 20:49

Av Sandra Sterner - 20 maj 2008 18:15

Så har det gått och blivit tidag.Vakande över att solen sken in genom sovrumsfönstret i morse. Äntligen tänkte jag nu har värmen kommit tillbaka. Så bra då blir det jeanskjol idag, men det visade sig att jag senare under dagen skulle ångra det. Hade gått ut på min luchrast för att ta något och äta och när jag var på väg tillbaka till jobbet, kändes det som om himlen störtade in och det började ösregna.  

 

 

 

 

 

 

Mitt paraply, låg förstås hemma på sin vanliga plats. Jag blev ordentligt blöt, och försökte skydda håret med handväskan (det måste sett roligt ut)Att man aldrig lär sig att ta med paraplyet, tros att det kan vara så fint väder på morgonen då man går iväg. Det blev lite övertid på jobbet idag, så jag kom hem senare än vanligt.Var rätt så trött då jag kom hem i från jobbet.

Så min äldsta son Jimmy gjorde ordning middagen i kväll. Det blev Korv med bröd 

Men en och annan blogg ska jag försöka hinna med under kvällen !! På återseende

 

 

 

Skrivet av Sandra 20 maj 2008 klockan 18:15

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards