Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Sandra Sterner - 19 maj 2008 23:45

Vad jag har skrattat under kvällen, har nästan fått ont i magen. Se det nyaste klippet jag lade in, så förstår ni säkert.

 

Caroline fick bada nu på kvällen. Oj, oj, vad blött det blev inne i badrummet man behövde nästan simfötter på fötterna när det var dags att ta upp henne ur badet. I övrigt så har hon varit hur frisk och pigg som helst under kvällen. Jag är fortfarande lite irriterade över läraren. Som ringer hem föräldrar som är på väg till jobbet, för att hämta ett friskt barn.

 

Micke jobbar kväll och kommer hem strax efter 22-tiden. Han ringde mig tidigare och frågade om jag kunde vara schysst och låsa upp grinden på baksidan, så han kunde ställa in sin cykel.

 

- Jaa, visst, inga som helst problem...

 

Jag var så inne med att hålla på med min blogg och dessutom kolla in dom roliga videoklippen på Youtube, så jag glömde helt enkelt bort tiden. 

 

Jag hörde en nyckel sättas i låset och in kommer en aning irriterad Micke in släpande med sin cykel, och släpar cykleln både genom hall och vardagsrum, för att komma ut på baksidan där vi har vårat förråd.

 

Nu blir det till att gå och krypa ner i sängen. Kommer tillbaka i morgon igen. Med nya bloggar

 

                                    Sovgott

  

 

 

Skrivet av Sandra 19 maj 2008 klockan 23:44

Av Sandra Sterner - 19 maj 2008 22:45

Kolla detta klipp!!

 

Att allt kan gå så fel.Tycker nästan lite synd om  mamman! Men kan inte låta bli att skratta.

 

Kolla in klippet nedan och bedöm själva!!!

 

Skrivet av Sandra 19 maj 2008 klockan 22:47

Av Sandra Sterner - 19 maj 2008 14:00

Så har det gått och blivit månag igen....

Jag undrar vad det är för speciellt med just måndagar, och varför det alltid, nästan på måndagar händer mig saker...

Allt gick som vanligt på morgonen.

Bortsett att jag mer eller mindre går i sömnen på morgonen, för att jag är så otroligt trött.

Vill bara dra täcket högt över huvudet och somna om, men det går ju inte.

Nå väl när jag var på väg till jobbet, så tror ni inte att dom ringer från Caroline`s   skola och säger att hon har ont i halsen och har hosta.

Jag hade inte märkt vare sig i går eller i morse att Caroline hade ont i halsen eller haft någon hosta.

Läraren säger att jag måste hämta henne, för dom vill inte ha sjuka barn i skolan.

Det var bara att ta tåget hem igen, och traska iväg till skolan för att hämta Caroline.

I skolan möter jag en glad springande Caroline.

Jag frågar om hon har ont i halsen?

Hon skakar på huvudet och säger bara lite torr hosta.  

 

Då Caroline missade lunchen i skolan idag, så var hon hungrig. Jag frågade vad hon ville ha! En hamburgare och strips ville hon ha. Så vi gick iväg till gatuköket som ligger uppe i centrum och handlade det hon ville ha.

Hon hade god aptit och musade i sig nästan hela portionen.

Men i morgon får hon lov att gå till skolan igen, för så speciellet sjuk är hon inte.

Skrivet av Sandra 19 maj 2008 klockan 13:54

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards