Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Sandra Sterner - 9 maj 2010 11:30

Jaa, idag ska jag ändå lägga ner lite tid på min blogg och skriva lite om helgens händelser.

 

Fredagen var verkligen en tuff och lång dag för mig. Tidigare på dagen hade jag jobbat ( även om jag var tvungen att sticka lite tidigare från jobbet den dagen) Hade gått upp vid 6.30-tiden och nästan ett dygn senare var jag i säng.

 

Det är väl ingen som kan ha missat att Stefani Germanotta eller kanske ska förtydliga mig lite mera, och skriva att hon är mera känd som Lady Gaga. Som nu har haft 2 spelningar i Globen och i fredags kväll hade hon sin efterfest på nattklubben Collage.

 

Bild lånad ifrån Finest från förra gången hon var i Sverige och festade loss på Cafe Opera

 

Men det är inte bara Stefani (Lady Gaga) som just nu är i Sverige.

 

I dagarna kommer det mera celebrities besök, och vem det är det kommer jag att skriva om senare....men kan ge mina läsare lite ledtrådar och det är en tjej som har figurerat i TV-sammanhang och kommer från county-over-there.

 

Just det idag firar ju dom i USA Happy mother day medans vi i Sverige gör det den sista söndagen i maj.

 

Skrivet av Sandra 9 maj 2010 klockan 11:36

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards