Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Sandra Sterner - 18 maj 2010 12:30

Kan ibland tycka att det är blir lite halvsegt att börja jobba igen, efter det att man har varit ledig i några dagar. Men nu så har den 2:a kvälls arbetsveckan kommit igång, och igår hade vi verkligen att göra på jobbet, men det kändes ändå roligt att vara tillbaka på jobbet igen.

 

Jag som i vanliga fall brukar vara så fruktandsvärt morgontrött, och vilja sova bort hela förmiddagen. Nu ska ni få läsa, och detta är inte likt den vanliga morgontrötta personen som jag är. Det är andra gången det har  hänt mig nu, och på  mindre av en vecka. Kan tänka mig att det har att göra med att det är mycket ljusare ute på morgonen, men jag vaknar upp redan vid 8-tiden och känner mig hur utvilad och pigg som helst.

 

I morse vakande Caroline utan någon feber och även om hon forfarande går omkring och hostar så verkar det inte vara så att hostan är lika djup nu, och det verkar som hennes förskylning håller på att släppa.

 

Jag tyckte att det var lika bra att hon även idag fick stanna hemma från skolan, men om hon inte får någon ny feber eller värre hosta så blir det skola för henne i morgon.

 

Det blir tyvärr så att jag även idag dyker upp lite senare på jobbet av den anledningen att jag måste vänta in någon som kommer hem och ser till Caroline.

 

Skrivet av Sandra 18 maj 2010 klockan 12:31

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards