Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Sandra Sterner - 10 maj 2010 11:15

Usch, vad tråkigt och trist det är att vakna upp och se att det är alldeles övermulet och grått ute. Inte nog med att solen lyser med sin frånvaro, det ska regna också. Det är knappt man kan tro att det är maj månad, det känns snarare som det fortfarande vore april.

 

Nu under maj måndad så öppnar ju även uteserveringarna, och jag som längtat så mycket efter att kunna sätta mig på någon mysig uteservering inne i stan. Men ska det vara sånt här väder så är det inte en kotte vill sitta ute.

 

Jag hoppas att väderets makter snart slår om och att man får njuta av den sköna solen och värmen.

 

I eftermiddag kommer äntligen min lilla dotter Caroline hem igen efter att ha vait borta under helgen. Jag har förstås saknat henne jättemycket.

 

Tråkigt nog så hinner jag inte träffa henne för en sent ikväll, och så har hon redan somnat, och det har att göra med att jag idag påbörjar min 1:a kvällarbetsvecka, men under denna vecka så inträffar det ju röd dag på torsdag, och då är vi alla lediga.

 

Skrivet av Sandra 10 maj 2010 klockan 11:14

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards