Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Sandra Sterner - 22 maj 2015 19:57

Det har äntligen gått och blivit helg och nu välkomnar jag den kommande helgen som jag denna gång ser mycket fram emot. Jag skrev tidigare i veckan att denna helg ska jag som nästan alltid när det blir helg ta bilen och köra ner till Nynäshamn. Möta upp min väninna Elin och kanske eventuellt hennes pojkvän. Därefter blir det en promenad ner till ett ställe som heter Estö där det varje år någon gång under maj månad anordnas en stor loppis och enligt uppgift så ska det vara närmare 170 bord bokade. - Jösses så kul det ska bli att gå omkring bland alla dessa bord och säkert göra några fynd. :) Det lär ju ta någon timme att gå runt där, men när vi fyndat klart bland alla borden, ger vi oss av till Ösmomarknaden, som är en årlig tradition och denna gång stod det i Nynäshamnsposten:  I år firar Ösmo marknad 25 år och går under parollen ”Södertörns största” och i år är intresset större än någonsin 190 försäljare har anmält intresse. Förutom försäljare som vill sälja saker så finns det även för barn och ungdomar en tivoli och välja mellan en del spännande åkattraktioner. Därefter blir det köpa lotter för vinna någon är i det närmaste ett måste för Caroline.



 

Caroline provar på att rida  




Idag har Caroline tillsammans med sin skolklass varit ner till.....gissa vart...? Kanske inte så svårt med tanke på det jag skrev nyss. Just det hennes klass var idag nere i Nynäshamn för det var en stor fritidsmässa. Bland programpunkterna, var det hästridning, och artisterna Panetoz, Dogge Doggelito, bjöd musik underhållning och showade och till sist var det modevisning.   Caroline var så glad och mycket uppe i varv när hon kom hem för att berätta glatt om allt hon varit med om under dagen. Ja, i morgon är det dags igen för Nynäshamn att få besök av oss. 

  


Jag såg på min facebook att min stora fina vackra dotter Nina idag hade varit hos frisör i Västerås och klippt sig. Det visade sig att Nina hamnade hos en väldigt duktig och begåvad frisör för hennes klippning blev helt otroligt snygg på henne och klär henne verkligen.


   Fina Nina   




Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards