Alla inlägg den 12 juli 2015

Av Sandra Sterner - 12 juli 2015 15:34

Då var denna helg på väg att gå mot sitt slut och i morgon börjar vardagen igen med att åka iväg och jobba. Denna helg har Caroline varit hemma hos Johan och Lizzy och fått umgås med sina bröder Niclas och Tobias. Jag pratade med Caroline i morse och frågade vad hon gjorde och hon sa: Jag har nyss ätit frukost och nu ska jag gå in till Tobias och tracka ( retas) med honom. Ja, sen sanna äkta syskonkärleken som uppstår mellan nästan alla syskon tror jag. Fick veta senare av Caroline när jag pratade med Johan att hon på skoj hade försökt bryta arm med sin storbror Tobias och trots att hon hade fått ta i med båda sina händer så förlorade hon. Ja, lite utav en pojkflicka är min yngsta dotter, men egentligen är ju inte det så konstigt då hon är uppväxt med 4 äldre bröder och en storasyster som verkligen älskar sin lillasyster. Nu är hon snart tillbaka hemma igen och som alltid så saknar jag min tonårsdotter när hon är borta, men snart så ses vi igen och då ska jag krama om min älskade fina dotter. Det är inte ofta som jag brukar lägga upp videoklipp från YouTube, men efter att ha sett denna film, så kände jag för att dela denna vidare till mina läsare på bloggen. Det är inte klokt egentligen ( ni förstår själva när ni sett filmen) och man blir lite smått chockad och vissa grejer gjorde mig äcklad och en del saker kunde man ju inte hålla sig från att skratta gott.   






Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards