Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Sandra Sterner - 18 juli 2015 18:14

Det är ju bara så att bara för man är ledig och inte har några direkta måsten att göra så vaknar man strax efter 7-tiden på morgonen och känner sig totalt utvilad och pigg. Jag kände att jag inte kunde somna om så det var lika bra att kliva upp och göra morgon. Kikade mellan persiennerna och kunde förstås inte låta bli att dra en suck: Jaha, ja samma trista gråa regniga väder idag också. Och ska man egentligen bli förvånad att det varenda dag ( nästan) denna sommar har varit övermulet grått och regnigt. Och inget fan kan man göra åt att denna sommar tycks bestå av pissväder. Det verkar inte heller bli så värst många bad-och-sol-dagar denna sommar och endast EN gång har jag och Caroline kunnat få ta oss ett premiär dopp nere vid Lövhagen i Nynäshamn och den gången var det också kallt i vattnet. - Hmm det återstår att se om resten av dom 13 dagarna som juli består utav och så har vi ju augusti månad kvar på sommaren och man får ju hoppas att vädret kanske blir en aning lite bättre, men jag tror nog som jag skrivit tidigare i denna blogg, att denna sommar kommer antagligen gå till historien med att vara bland den regnigaste på mycket länge.


Idag blev det till att fixa nytt hair extension och det känner alldeles förträffligt skönt att få det nygjort, man känner sig så otroligt fräsch efteråt. Jag har ett tag även funderat på att göra fransförlängning och en tjej på jobbet har på sin fritid gått en kurs för att både lära sig göra fransförlängning och nagelförlängning. Just fransförlängning känner jag mig otroligt sugen på att göra, men skulle verkligen inte vilja ha typ extrem långa ögonfransar, utan mera normala. Däremot nagelförlängning är absolut inget för mig, utan snarare tycker jag det ser opassande och inte är snyggt med långa klor på tjejer, utan föredrar kortare och välvårdade naglar. - Tack och lov så har vi ju alla olika smak och tycka, och smaken är ju som sagt som baken delad. Och bra är ju ändå det för tänk om alla tyckte exakt likadant om allting då skulle ju alla människor se identiska ut. Jag ser det såhär att varje människa i sig är unik och styr givetvis själv över sitt sätt att vara och se ut och vill man härma och se ut som en annan så blir man ju bara en kopia av den personen. När mitt nya hair extension var fixat så blev det iväg till Port 73 och veckohandla och sedan hem igen. Därefter så har det blivit soffläge och kollat lite olika långfilmer på tv:n.

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards