Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Sandra Sterner - 7 augusti 2008 23:30

Ojdå lite dubbeltydning, av ordet kanske.....

 

I alla fall så misstolkade Micke, orden i låten. Men i detta syfte så menade jag faktiskt Bananaramas låt från 1986 "Im your Venus" Det dom sjunger om handlar om en tjej som heter Venus och ingetíng annat.

 

Jag tycker att låten är en riktig discodänga, och har dansat mycket till när jag var yngre.

 
 
Skrivet av Sandra 7 augusti 2008 klockan 23:26

Av Sandra Sterner - 7 augusti 2008 20:15

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag var helt slut idag. Men efter att ha sovit i nästan 3 timmar så känner jag mig nu ordentligt utvilad och pigg igen. Nu tar jag nya friska tag och sätter igång med att skriva en litet blogginlägg.

 

Vår gamla"skruttiga" tvättmaskin har nu slutat att fungera!! 

Den har fungerat felfritt i många år, och tvättat massor av skittvätt åt oss. Men efter flera års tvättade så gav den idag upp helt och hållet. Det började med att det gick en säkring och sedan började det lukta bränt ifrån tvättmaskinen.

 

Då vi nu är utan en fungerade tvättmaskin, så kommer det förstås

ställa till en hel del bekymmer för hela familjen. Så nu blir det till att "ragga" en ny tvättmaskin.

 

Skrivet av Sandra 7 augusti 2008 klockan 20:13

Av Sandra Sterner - 7 augusti 2008 12:45

 

 

Jag vaknade i morse, och kände att jag inte alls mådde speciellt bra. Huvudet dunkade, och jag kände mig alldeles matt och orkeslös. Jag ringde min arbetsgivare och sjukanmälde mig.

 

Det är inte speciellt ofta jag ringer mig sjuk och behöver nu stanna hemma någon dag och kurera mig.

 

Skrivet av Sandra 7 augusti 2008 klockan 12:45

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards