Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Sandra Sterner - 14 augusti 2008 21:30

Vill bara upplysa alla tjejer att denna video innehåller många, snygga och framför allt sexiga killar/hunkar

 


Skrivet av Sandra 14 augusti 2008 klockan 21:25
Av Sandra Sterner - 14 augusti 2008 16:00

Nu är jag tillbaka igen för ett litet inlägg. Jag har nu kommit fram till jobbet, och idag är det inte lika mycket att göra som igår, men det finns lite att göra. Nu skulle det inte sitta helt fel med en kopp kaffe, och umgås lite med mina arbetskamrater. Kommer tillbaka någon gång under kvällen.

 

Skrivet av Sandra 14 augusti 2008 klockan 16:06
 

Av Sandra Sterner - 14 augusti 2008 11:30

 

Idag vaknade jag först kl:10.30 och det är alldeles försent. Hmm, det är på tok alldeles för sent. Micke vaknar nästan alltid före mig och han är så snäll som inte väcker mig utan låter mig få sova ut. Det är tydligen så att det tar på krafterna att jobba kvällsskift.

Nu sitter jag med mitt morgonkaffe, och har kollat igenom min blogg, och snart är det återigen dags att åka iväg till jobbet, och det blir säkert någon blogg skriven ifrån datorn där.

 

Skrivet av Sandra 14 augusti 2008 klockan 11:33

Av Sandra Sterner - 14 augusti 2008 00:45

Nu har jag suttit, och surfat omkring lite på olika sidor på internet.

Skulle inte du vilja veta hur du/pojkvän/flickvän eller barn skulle se ut som skissade, av målad som baby, eller hur du ser ut som gammal? Det ända du behöver är ett fotografi som är taget framifrån på den personen, som du vill göra förvandligen på.

 

Både jag och Micke satt och provade hur vi skulle se ut och vi började garva båda två. Blir ni inte lite väl nyfikna nu? Hmm, kan  tänka mig det, och vill ni ha länken till sidan. Varsågoda då är det bara för er att trycka Här

 
 
Skrivet av Sandra 14 augusti 2008 klockan 00:48

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards