Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Sandra Sterner - 9 juni 2011 22:32

Oj oj nu börjar jag bli ordentligt trött, men innan det är dags att göra sig i ordning för natten, hade jag tänkt göra lite nya uppdateringar på bloggen. Numera kör jag enbart dagskift som gäller på mitt jobb och from måndag-fredag så är det upp i otttan som numera gäller för mig. Långa sköna sovmornar hmm, det är bara att glömma bort numera iallafall under vardagarna, men till helgerna får man väl försöka att passa på att sova ut lite längre och krama kudden.


Jaa, just nu så sker det en hel del nya förändringar i mitt liv och kan faktiskt bara skriva det och nu känns det äntligen som allt det negativa håller på att vända till det mera positiva hållet. Dom senaste helgerna framöver kommer både jag och Caroline ha att göra och det är allt ifrån att hämta en bil ( ska bli skitskojigt att få sätta sig bakom ratten igen och bara dra iväg någonstans.  Helgen därpå då brummar jag och Caroline ut till Gålö ( för mig är det ett utav dom vackarste ställerna på jorden. Åhh, så jag trivs av att var där ute, naturen alldeles inpå husknuten och inte talat om den vackra sjöutsikten från stugan.


 

Kolla in vilken underbar vacker utsikt vi har ifrån sommarstugan


Helgen därpå alltså på fredagen är det midsommar, men ännu är inget riktigt helt bestämt hur vi ska fira den, men än sak är säker vi kommer iallfall att mumsa i oss utav den goda midsommarmaten, sill, potatis, köttbullar, ägg, ost m.m

Nej, vet ni vad nu återstår det inte så mycket mera utav den här dagen för mig och nu är det dags för mig att strax krypa ner i sängen och krama om kudden.

Godnatt på er!


   

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards