Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Sandra Sterner - 26 juni 2011 11:13

Nu är jag tillbaka på bloggen igen och kommer nu dela med mig till mina läsare om vart jag och Caroline firade våran midsommarafton.


Sorry, att jag inte skrev något igår kväll, men var en aning trött efter våran lite kortare tripp och när man kommer hem är det inte som allra första grej man tänker på att sätta sig vid datorn och skriva ett inlägg. Väskorna skulle packas upp och det skulle tvättas, en snabbis upp till ICA för att handla lite och sedan göra i ordning lite kvällmat.


Ja, sedan är det så om jag känner mig alldeles för trött, så brukar det inte heller bli så ordentligt skrivet och då hade jag även hade lovat mina läsare att bjuda på en hel del bilder och som vanligt så ska dom förminskas och redigeras och det tar ju som sagt sin tid.


Ja, nu över till vart vi varit någonstans och kanske det finns dom som gissat sig till det redan…?


Jag har ända sedan jag var liten älskat havet och för mig är det något speciellt med det. Jag trivs verkligen på sjön och det är på något sätt väldigt avkopplande och samtidigt en mysig gungade känsla. Jag minns tillbaka till när jag var yngre och min kära pappa tog med mig och mina syskon i sin båt ute på Gålö och oftast brukade vi åka ut till någon utav öarna för att bada eller så åkte vi och fiskade.


Ja, nu har ni säkert redan förstått att vi firade våran midsommar med att åka på kryssning och vi har haft det så mysigt och riktigt avslappnade och skönt. Nedan kommer här lite bilder precis som jag lovat.



 

Jag och Caroline strax innan vi ska ge oss av hemifrån  


  


Gissa om jag var glad då vädret visade sig vara soligt och jag samtidigt kunna visa upp min ”Little american girl tatto” 


   Jag och Caroline ute på däck


  


 Det här stora fartyget åkte vi förbi



Caroline fick träffa Wilma-Viking

Och en färggrann clown

  
Precis som sin mamma gillar Caroline att köra bil


     

Mor och dotter


  













Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards