Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Sandra Sterner - 30 juni 2011 20:29

Åh, så härligt underbart väder det varit ute dom senaste dagarna.  Jag passar på så ofta tillfälle ges när jag har rast på jobbet att skynda mig ut i solskenet.

 

Desto mindre roligt hade jag igår när jag skulle ta bilen till jobbet och märkte till min förskräckelse att termostaten i bilen hade gått sönder. Jag märkte det då temperaturen på instrument brädan verkligen skjut i väg i höjden, och det var inte långt ifrån att motorn höll på bli alldeles överhettad, så det blev till att köra in till vägkanten och slå av motorn en stund, så att den fick lov att svalna lite. Så fort motorn hade svalnat lite, så var det bara att ta sig direkt till en bilverkstad och för att inte överhetta motorn allför mycket så var jag illa tvungen att sätta på full fläkt + värme in i bilen och jag lyckades hålla någorlunda normal temperatur i motorn den biten som var kvar att köra till bilverkstan.


Åh, jag säger då det aldrig i hela mitt liv….någonsin har jag svettas så kopiöst mycket.

 




Till helgen närmare bestämt på lördag, då ska Caroline tillsammans med sin pappa gå på Gröna Lund. Jag kör ner henne till Jonny redan i morgon kväll, så att dom får en hel helg att umgås med varandra.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards