Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Sandra Sterner - 12 juni 2015 19:05

Tjoho det har gått och blivit fredag och nu är det dags att välkomna den efterlängtande helgen, och man är nu ledig i 2 dagar innan vardagen börjar igen med att återgå till jobbet. Just på fredagar så slutar vi tidigt och det kan ju inte bli så mycket bättre när man jobbat måndag-torsdag och just få gå lite tidigare på fredagarna. Det underbara varma och vackra vädret som nu kommit gör än ju väldigt glad och pigg. Och inte åkte jag direkt hem idag efter det att jag slutade jobbet. - Nej, då det blev att ta bilen och åka ner till Nynäshamn och där gå och sätta sig på en utav deras uteserveringar och det är så underbart härligt nu på sommaren att man kan sitta ute på någon utav alla dessa uteserveringar och ta sig något att äta, och för mig blev det idag ett räksmörgås och en kopp kaffe och det var riktigt gott.


 

Skaldjur och just färska räkor är jag väldigt förtjust i



 


Och efteråt blev det en promenad ner till hamnen och där blev jag sugen på en glasstrut


Det är idag precis 1 vecka kvar till midsommar och just denna dag önskar man ju att det ska vara solsken och absolut inte regn. Att ta med sig en pick-nick korg med lite godsaker och en filt och ge sig iväg någonstans där det hålls midsommarfirande. Lägga ut filten och slå sig ner i det gröna, sköna och mjuka gräset och njuta av den medtagna maten och kolla in midsommarfirandet.


Ja, nog märks det mycket väl att även mitt yngsta barn nu börjar bli stora tjejen. Det är inte så mycket man ser utav henne längre och liksom sin mamma har hon fullt upp med saker att göra. I alla fall så är hon idag tillsammans med ungdomsgården och sin tjejgrupp på beachparty ute på Dalarö. Det blev inte i morse för inte speciell lång sovmorgon för min tjej, som skulle infinna sig på ungdomsgården redan före klockan 9 i morse och det blev för henne att gå upp redan vid 7.30-tiden för att hinna göra sig i ordning. I alla fall så skulle alla dessa ungdomar få pröva på en massa olika aktiviteter såsom: Att åka motorbåt, fiske, handboll, beachvolleyboll, fiske, åka häst och vagn och Dj-skola + att dom skulle grilla hamburgare.



 


Min stora fina Prinsessa Caroline åker precis som kungafamiljen kortege med häst och vagn.

 

Ja, det låter ju supermysigt och blir så glad över att ungdomsgården och tjejgruppen anordnar så mycket roliga aktiviterer för ungdomarna under sommarlovet. I kväll vid 19.50-tiden så åker bussen tillbaka och Caroline beräknas komma hem någon gång efter 21.00



 


I morgon blir det bröllop för hela slanten och det vill man ju  absolut inte vill missa. Prins Carl-Philip och hans fästmö Sofia som i morgon blir hans fru och därmed får vi också en ny Prinsessa.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards