Alla inlägg under maj 2008

Av Sandra Sterner - 16 maj 2008 19:45

 

 

Äntligen fredag och helgen är är.

Underbart att få vara ledig i två dagar,ska passa på att sova ut i morgon.

Började jobba lite senare idag, då jag hade ett möte, direkt på morgonen.

När jag väl var på väg till jobbet. Satt på bussen från Farsta Strand.

Så klev det på en något förfriskad herre i Farsta Centrum och satte sig längst bak i bussen.

 

(Jag själv brukar jag alltid sätta näst sist i bussen.)

Tror ni inte att mannen i fråga börjar sjunga i bussen.

 

 

Högt och dessutom väldigt falskt. Det var en pina för mina öron och lyssna på fyllesång. Redan klockan 10.30 på förmiddagen.

Som tur är hade jag med mig min Mp 3 spelare satte på mig den, och krämade på max volym, för att slippa höra karln sjunga.

Tyvärr hjälpte det bara lite grann. En del skäms verklingen inte att göra bort sig. Men för vissa, där alkoholen går in, brukar (ibland) vettet försvinna helt.

 

En helt annan sak som gjorde mig på väldigt gott humör. Var att jag märkte på vägen hem idag att solen tittat fram igen...

Härligt hoppas bara det fina vädret är här för att stanna.

På återseende

Skrivet av Sandra 16 maj 2008 klockan 19:44

Av Sandra Sterner - 15 maj 2008 21:45

 

Så börjar vi närma oss slutet av veckan. Bara en dag till och jobba. "Jippi" Sedan blir det helg. Vad skönt, ska sova ut hela helgen.

Dagen har faktsikt flytigt på rätt så bra. Inget som har gått på tok.

(Som det gjorde både i måndags & tisdags) Men varför har det gått och blivit så kallt väder ute.Tycker det har blivit svinkallt 

 

Jag som trodde sommaren hade kommit. Helgen som var satt jag och Micke ute på våran tomt och solade. Nu har man ju fått lov att sätta på sig, alla tjocka tröjor igen. Trodde värmen hade kommit för att stanna !! Hoppas solen kommer tillbaka snart....längtar

 

 

Skrivet av Sandra 15 maj 2008 klockan 21:44

Av Sandra Sterner - 15 maj 2008 09:00

Godmorgon alla bloggare!

 

När jag var yngre gick det program på tv som hette mupparna, älskade att se på det. Jag hittade ett klipp  på internet och tycker det var skitkul. 

 

 

 

 

Skrivet av Sandra 15 maj 2008 klockan 08:58

Av Sandra Sterner - 14 maj 2008 23:00

Har ni humor? Kolla in detta klipp....håll till godo. Jag kan garantera att det är jätte roligt. Obs! Det är flera klipp efter varandra.

 

Skrivet av Sandra 14 maj 2008 klockan 22:58
Av Sandra Sterner - 14 maj 2008 20:30

Så var man tillbaka till datorn.Efter kvällens alla göremål.

Med att laga middag, diska och tvätta, usch vad det är tråkigt.

Så mycket roligare att hålla på med sin nya blogg.

 

Caroline har fått badat.  

 

 

Hon är så duktig på att borsta sina tänder. Hon har även börjat tappa sina mjölktänder, och nya fina tänderna har kommit fram.

 

Caroline dag börjar gå mot sitt slut, hon ska strax gå och lägga sig.

Jag därmot blir uppe ett par timmar till. Ska bli intressant att läsa lite vad ni andra bloggare skriver.

 

Skrivet av Sandra 14 maj 2008 klockan 20:30

Av Sandra Sterner - 14 maj 2008 18:00

Det har faktiskt varit en riktig bra onsdag idag. Allt har gått som det ska. Bortsett att jag var så fruktansvärt trött i morse.Det tog lång tid att kliva upp ur sängen, kom inte upp förän klockan 7.10

Allt på jobbet funkar som det ska, tyckte tiden gick rätt så fort idag. Men när dagen var slut och det var dags att gå till bussen, börjar det att regna, och paraplyet ligger hemma på hatthyllan.

Har inte börjat med middagen ännu. Läge att börja nu.

 

Skrivet av Sandra 14 maj 2008 klockan 17:51

Av Sandra Sterner - 13 maj 2008 22:45

    

                        


Skrivet av Sandra 13 maj 2008 klockan 22:42
Av Sandra Sterner - 13 maj 2008 20:30

 

Över allt som har hänt känner jag mig lite retlig idag.

 

Skrivet av Sandra 13 maj 2008 klockan 20:23

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards