Alla inlägg den 11 september 2010

Av Sandra Sterner - 11 september 2010 20:30

Dags för lite uppdateringen om dagens händelser. Jag skrev igår att jag hade tänkt överraska Caroline med att åka med henne till ett ställe. Hon är ju mitt yngsta barn och mellan henne och min näst yngsta Tobias är det 5 år och det har blivit så att Caroline har ju blivit lite som en sladdis.

 

Nu åter till det vi gjort idag! Inte så långt ifrån där jag jobbar så har jag tidigare under veckan sett att det till helgen skulle vara ett tivoli i Skarpnäck. Hade inte sagt något till Caroline innan vi åkte och det var tänkt som en liten överraskning.

 

I väntan på pendeln

 

Det fanns dock inte så många åkattraktioner, men det var ändå några som föll den lilla kräsna fröken i smaken.

 

Lilla berg-och-dal-banan ville Caroline pröva

 

 

Vad passar inte bättre till min lilla prinsessa, än att åka prinsesskronorna.

 

Caroline som i vanliga fall brukar att ha tur att vinna något slags gosedjur bland dom olika lotteristånden, men denna gång så hade hon enbart en riktig otur bland lotterna hon drog från hinken.

 

Caroline ville pröva lyckan bland lotterna, men det var enbart nitlotter 

 

 

Så här sur blev Caroline när hon inte vann någonting

 

I ett utav lotteristånden så kunde man välja bland olika färggranna påsar och i varje liten påse så fanns det förstås det Caroline så gärna ville vinna....ett gosedjur och det var väl ändå en himla tur det, och Caroline slapp gå och vara småsur över att inte vinna någonting.

 

Det har tydligen smittat av sig till dom övriga familjemedlemmarna här hemma, med att fråga mig om hjälp att fixa en ny style även till deras bloggar. Började tidigare med att fixa ordning Caroline blogg och som sagt hon är ju galen i djur så det blev förstås en glittrande bakgrund med hundar som hon så gärna ville ha. Även hennes inläggskolumnen och även sidokolumnen fick en ny färg och den tidigare ljusrosa färgen är numera utbytt ( allt enligt Carolines önskemål) till en mera lila ton.

 

Micke har ju lagt ner sitt bloggande totalt, och när jag frågat honom ibland varför han inte längre skriver, så brukar jag få som svar. Det är inte min grej att sitta och skriva bloggar. Tror mest det är tjejer som håller på med sådant!

 

Men tydligen så har han ändå satt sig ner och börjat leta efter en ny bakgrund till sin blogg. Just nu sitter han och velar fram-och-tillbaka och kliar sig i huvudet och funderar över vad för något slags background han ska ha till sin blogg .Vi får väl se om han har bestämt sig innan kvällen är slut och i sådan fall ska jag länka till hans sida på min blogg i morgon.

 

Jag har min aningar och tror mig veta vad för slags motiv han kommer att ha, och det kommer troligitvis att något att göra med Sexy Girl eller så något med döskallar, men det är mindre troligt och det lutar nog mera att det blir det första som jag skrev.

 

 

Skrivet av Sandra 11 september 2010 klockan 20:25















Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards