Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Sandra Sterner - 7 mars 2011 22:15

Då var man återigen hemma efter att ha varit och jobbat några timmar.

 

Vill faktiskt berömma min duktiga make som efter det att han hade jobbat klart åkte direkt till Coop Forum och veckohandlade.

 

I och för sig hade vi kunnat storhandla i helgen, men nu var det ingen utav oss som direkt tänkte eller kände någon större motivation eller lust. För min egen del så har jag aldrig direkt gillat att veckohandla. Dom enstaka gångerna som jag nu följt med till Coop Forum,och ska köra den stora otymliga kundvagnen mellan alla varuhyllor och zick-zackar mellan dom stora frysdiskarna.

 

Usch, brukar jag tänka, det måste finnas trevligare och roligare saker att göra en att storhandla. Micke vet vid det här laget hur mycket jag avskyr att åka med till Coop Forum.Så numera tar han på sig det helt och hållet själv.

 

Den 18:e den här månaden fyller min son Niclas 17 år och nu återstår det bara ett år till så är även han myndig och räknas som vuxen. Herregud, vad tiden går fort, det var ju inte så länge sedan samtliga utav mina barn var småttingar och gick på dagis, som sedan byttes till förskolan, och sedan lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet och sedan till gymnasiet. Och till hösten snarare bestämmt i slutet av september fyller Tobias 16 år och i början av oktober blir minstingen Caroline 11 år.

 

Men idag är det faktiskt en annan vid namn Caroline som fyller år. Och det är Mickes äldsta dotter Caroline som fyller hela 19 år.

 

     

Mickes söta dotter Caroline

 

Ett jättestort Grattis till dig och hoppas verkligen att du haft en trevlig och fin dag.

 

      

 

      

 

Skrivet av Sandra 7 mars 2011 klockan 22:11











Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards