Alla inlägg den 8 december 2010

Av Sandra Sterner - 8 december 2010 18:45

 

 

   

   

Vill önska ett stort Grattis till mina yngre tvillingsystrar Nenne och Dessan, som fyller år idag. Jag hoppas verkligen att ni har haft en riktig trevlig och fin dag, och kanske har ni redan fått några presenter och mumsat i er av tårtan. Önskar er nu nu en fortsatt trevlig kväll.                    

 

                               Stor Kram eran storasyster

  

 

Skrivet av Sandra 8 december 2010 klockan 18:51

Av Sandra Sterner - 8 december 2010 12:15

Vilken jobbig och strulig morgon det varit,det känns som om allting bara gått tokigt.Det började med att vi alla sov alldeles för länge och det blev till att stressa på morgonen, för att jag hade lite samtal att ringa innan jag åkte till jobbet.

 

Jag skulle ringa en läkare idag under hans telefontid men han behagade inte att svara(vilket jag tycker är väldigt dåligt gjort utav honom)

 

Micke som under några dagar har ju dragits med en jobbig hosta,bestämmde sig för att ringa husläkaren om en tid!Tydligen så fanns det ett återbud nu på förmiddagen,som han tackade ja till. När han väl kom fram till vårdcentralen så var den tiden som han fick redan upptagen av en annan patient.

 

Man kan verkligen säga att den här morgonen och förmiddagen har krånglat ordentligt.

 

Nu är det dags att se vad som gömmer sig bakom lucka nummer 8!Här om dagen var jag mörkhårig och idag får ni se vilken färg det blivit.

 

 

 

   

 

Skrivet av Sandra 8 december 2010 klockan 12:19

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards