Alla inlägg den 15 december 2010

Av Sandra Sterner - 15 december 2010 12:30

Igår hade jag en otroligt lång dag, och det började med att jag klev upp vid 6-tiden, för att följa med Caroline till hennes skola och därefter hem för att dona och feja lite och skriva i bloggen. För att sedan åka iväg och jobba ett kvällspass.

 

Jag hade dagen innan och under Carolines luciaframträdande tryckt i mig alldeles för mycket av dom goda pepparkakorna (det är ju så gott.) Men ack, så ont i magen jag fick av allt pepparkaks-ätande och det resulterade att jag under gårdagkvällen fick springa väldigt många gånger på toaletten! Hmm, det där med att äta för mycket pepparkakor det är verkligen laxerade...  

 

Jag förstod, tidigt att det lutade till att det skulle bli övertid igår kväll, och vi hade ännu mera att göra igår, än vad vi hade att göra dagen innan. Dessutom så saknades det som vanligt personal och det gör att vi andra får jobba desto mera. Den sista timmen, innan vår ordinare arbetstid är slut, så höll jag mer eller mindre på att somna stående och tröttheten kändes i hela kroppen. För min egen del så fick det lov att räcka med att jobba fram till 23-tiden, men dom övriga kollegorna fick lov att jobba över ca: 30-40 min innan dom var helt klara. Jag var hemma vid samma tidpunkt, som kvällen innan, och hade då varit vaken i 18 timmar och det blev nästan genast i säng och det var inte länge som jag låg vaken innan jag hade somnat.

 

Nej, nu är de hög tid att plocka fram kalendern...igen, och kolla in vad det är för bild som gömmer sig idag bakom lucka nummer 15

 

 

      

Skrivet av Sandra 15 december 2010 klockan 12:31

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards