Alla inlägg den 18 december 2010

Av Sandra Sterner - 18 december 2010 14:45

Igår innan det var dags för mig att åka och jobba sista kvällspasset, så passade jag på att åka iväg och köpa julklappar. Åkte till Skärholmen, där jag tycker att dom har ett stort utbud på massor av butiker och bl.a så ligger butiken "New Yorker"och där tycker jag att det finns både snygga tjej och kill kläder. Nu är jag i det närmaste helt klar med inköpen av julklapparna och det är bara en endaste julklapp till kvar att köpa.

 

På min arbetsplats, så är det så att jag är väldigt god vän, med en utav mina kollegor. Jag har känt honom under många herrans år och vi förstår varandra ( rätt, så bra) och vi delar även exakt samma "knasiga" humor och skrattar oftast åt samma saker. Jag råkade igår höra honom i en diskussion, med en annan kollega och det tyckte jag var så roligt att jag ville ta upp detta i min blogg.

Jag fick höra att det finns personer i andra länder, som tydligen tycker att långa kvinnor, liknas vid hästar!!

 

Jaha, tänkte jag och stirrande samtidigt på henne och upprepade orden: -Varför kallas vi långa kvinnor för H-Ä-S-T-A-R? Är  du säker på att dom inte menar giraffer?! Anledningen till att jag frågade detta är ju att jag själv är ju rätt så lång och mäter ca: 1.74

 

Ja, det är tydligen så att man får lov att lära sig något nytt varje dag!! Jag har aldrig sett det som negativt, med att vara lång, utan snarare tvärtom är jag nöjd med min längd.

 

Jag var i och för sig inte på jobbet i torsdags, men fick veta utav dom andra att det hade bliit övertid den kvällen. Det har mer eller mindre blivit övertid under hela veckan, men för egen del så får det gott och lov räcka, med att jobba fram till ordinare arbetstid, och det är fram till 23. Jag har ändå en hyfsat lång resväg från-och-till arbetet varje dag, och är ändå inte hemma förrän närmare midnatt.

 

Imorse vaknade jag med en fruktansvärd nackspärr, vet inte om det kanske beror på att jag legat knasigt i sängen i natt, eller om det är så att jag blivit utsatt för något sorts drag, och på jobbet kan det vara lite dragit och kallt emellanåt och det i kombination med att jag legat konstigt i sängen.

Det var som om nacken hade"låst" sig och det gick knappast att röra huvudet åt något håll. Min son Jimmy hade tigerbalsam hemma, som jag smörjde i nacken, med och sedan blev det till att ta två värktabletter.

På förmiddagen kom Henrik förbi en snabbis, men det visade sig bara vara för att han skulle hämta något hos Jimmy.


Jag tillsammans med hälften utav mina barn


Nu är det hög tid att plocka fram kalendern och kolla in vad dom döljs bakom lucka nummer 18.

 

 

 
 
Skrivet av Sandra 18 december 2010 klockan 14:48

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards