Alla inlägg den 17 december 2010

Av Sandra Sterner - 17 december 2010 07:00

Sorry, för dålig uppdatering under gårdagen, men tiden räckte liksom inte till för att sätta sig och skriva.

 

Det är egentligen inte likt mig att sitta och skriva vid den här tidpunkten på morgonen, men det är nu som jag har tid över till att skriva.

 

Min lillskrutta ( Caroline) hon blev febrig onsdags eftermiddag och kom hem tidigare från skolan. Då det inte var så länge sedan hon var sjuk (då med förskylning) så fick jag igår lite "noja" och tog henne till vårdcentralen för att kolla så att det inte var någon medicin hon behövde, men efter undersökningen och ett blodprov så fick vi beskedet att det bara var ett virus och att det skulle gå över av sig själv under några dagar. Suck, stön, det här med förskylningar och när dom sätter ny fart...igen.

 

Nu återstår det bara 1 vecka kvar till julafton och även om det är så att jag satt igång med julklappsinköpen, så är jag långt ifrån helt färdig. Som ni redan vet, så har jag ju ett gäng ungar och utav dom yngsta har jag fått en s.k önskelista vad dom önskar sig till julklapp och till dom äldre får man väl försöka klura ut någonting, sedan ska jag försöka komma på något att köpa till Micke.

 

Då det inte blev något inlägg från mig igår, så får vi lov att köra både gårdagens och dagens lucköppning samtidigt.

 

 

 

   

 

 

 

Skrivet av Sandra 17 december 2010 klockan 07:01

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards