Alla inlägg den 22 december 2010

Av Sandra Sterner - 22 december 2010 19:00

Så där ja, det är dags att ta ett litet break från allt julstök här hemma och sätta sig ner och uppdatera lite på bloggen.

Ni må bara veta vad det kändes skönt för mig, då min nackspärr idag gav med sig. Usch, vad det har gjort ont, och det är hemskt jobbigt att vara så stel och inte kunna röra på huvudet ordentligt, men nu kan jag äntligen vrida och skaka loss på huvudet igen.

 

När det gäller julklappsinköpen, så är det enorm skillnad på mig och Micke. När jag shoppar julklappar, så stressar jag upp mig i maxfart och det blir ett enda stort farande in-och-ut mellan dom alla olika butikerna inne i stan. Jag kan omöjligt gå inne i stan, för att leta julklappar till andra, utan att jag råkar hitta någonting till mig själv och oftast brukar det vara något snygt klädesplagg, som faller mig i smaken.

 

Däremot Micke han tar det lilla lugna och stressar inte upp sig, utan väntar nästan in i det längsta med allting. ( Brukar ibland kalla honom för: "Mannen, som uppfann slowmotion") Micke kollar upp med var och en utav oss här hemma, vad det är för något vi önskar oss i julklapp. I morgon har han tagit ut en semester dag, för att antagligen hinna med allting.

 

Ja, det blir så när man är ute i sista minuten, och jag kan tänka mig att Micke mer eller mindre kommer att "hänga" på låsen till butikerna i Haninge Centrum.

Idag är det dan-före-doppare-dan och det blir alltfärre och färre luckor kvar att öppna i kalendern, men än så länge finns det några kvar.

 

 
 
Skrivet av Sandra 22 december 2010 klockan 19:03

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards