Alla inlägg den 3 april 2010

Av Sandra Sterner - 3 april 2010 13:45

Nu har jag och Micke haft några timmar ledigt och då passade vi på att åka upp till Haninge Centrum. Vädret ute är idag kanon fint och solen skiner och man kan verkligen nu känna att våren är på väg.

Känner mig mycket nöjd med dagen hittills och det är kanske för att jag fått shoppa lite grann. Hittade både kläder till mig och Caroline idag, och så var jag inne på Guldfynd och köpte ett par silverörhängen till Caroline, det börjar nu bli dags att byta ut örhängerna som Saho satte dit på henne. Åh, såklart blev det en flaska vitt vin och ett par öl till Micke...( något som jag absolut inte dricker så är det  öl....fy, så äckligt det smakar)


Nina, Janne och Nova åker skytteltrafik mellan mig och hennes pappa Johan. Denna gång ville även lillskruttan Caroline följa med, och det var inga som helst problem hon är alltid lika välkommen till Johan. Vi bor inte allt för långt ifrån varandra och då dom nu åker bil så tar det inte mera än 10 min.


Just nu för stunden sitter jag helt själv inne i datarummet Micke sitter ute på baksidan och njuter i fulla drag över det vackra vädret och försöker säkert få lite färg på sig. Om bara en halv timme är det snart fullt hus här hemma igen. Samtliga av mina ungar kommer över på påskmiddag....det ska bli så härligt!! Precis som igår så kommer jag såklart att fota, och bilder kommer läggas upp senare på bloggen.

 


 

Glad Påsk

 


 

Skrivet av Sandra 3 april 2010 klockan 13:45

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards