Alla inlägg den 9 april 2010

Av Sandra Sterner - 9 april 2010 12:15

Trots att man kom ihåg och jobbade igen i tisdags så tycker jag ändå att denna vecka har känts lång, Men nu så har det äntligen blivit fredag, och nu återstår det bara att jobba ett sista kvällspass, och sedan är det helg...skönt.

 

Nästa vecka är det min dagvecka, och det blir förstås lite jobbigt för en sån morgontrött person som jag är att gå upp vid 6-tiden på morgonen för att göra mig i ordning, men det bästa med dagskiftet är att det blir mera tid över till familjen på kvällen.

 

Kände mig för att ta sovmorgon i morse efter det att Caroline åkt iväg till fritids, men nu har jag gjort mig ordning för en ny dag, och sitter vid datorn med mitt förmiddagskaffe.

 

Börjar alltid min morgon med att ta vitaminer, och denna smak som är blåbär att väldigt god. Prova själva, finns att köpa på dom flesta matvarubutiker. 

 

Min frukost idag kaffe och ett glas med vitamindryck

 

Jag insåg igår eftermiddag på jobbet, hur det skulle bli med bilderna på Carolines nya kläder som jag köpte till henne. Lovade ju min läsare att vid nästa inlägg skulle bilder publiceras. Ringde upp Micke och frågade om han kunde vara schysst att ställa upp som fotograf och ta några bilder på Caroline i hennes nya kläder....och visst gjorde han det.

 

Min lilla glada solstråle poserade så fint igår eftermiddag, när Micke fotade henne i dom nya kläderna.

 

 

 

Skrivet av Sandra 9 april 2010 klockan 12:18

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards