Alla inlägg den 10 april 2010

Av Sandra Sterner - 10 april 2010 21:00

En gemensam vän till Micke och mig fyller jämt idag och det är ingen mindre än Jensa. ( Som vi även sist åkte på kryssning med.)

 

Vill nu passa på att skicka ett stort Grattis på din 30-årsdag och hoppas att du får en riktig trevlig och lyckad kväll...Kram.

 

Jensa

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Sandra 10 april 2010 klockan 20:52






Av Sandra Sterner - 10 april 2010 15:15

I onsdags när jag och Caroline skulle åka upp till Haninge Centrum så gick vi förbi denna skylt.

 

Som visade att det redan skulle komma ett tivoli i närheten av där vi bor. Men måste påstå att jag tycker dom är väldigt tidigt ute i år (det är ju bara mitten av april!!)

 

Nu är ju Caroline så pass stor att hon själv kan läsa vilket hon gjort...

 

- Mamma, vilket datum är det idag...?

 

- Caroline idag är det den 7:e.

 

Märkte att Caroline tänkte efter en stund, sedan sa hon..

 

- Mamma, det är ju på fredag!

 

Sedan började hon med sitt vanliga tjatade igen..

 

- Snälla. mamma kan jag få gå på tivolit...

 

- Som du vet jobbar mamma kväll denna vecka, och vi kommer inte kunna gå på fredagen. Men kanske vi kan på lördag eller söndagen.

 

Men igår eftermiddag när jag var på jobbet, ringde en väldigt glad och uppspelt dotter och berättade att Micke skulle ta med henne till tivolit.

 

Jaa, det är bra att Caroline har en sån snäll och schysst plastpappa som ställer upp och gör roliga saker med henne, när jag måste jobba.

 

Som tur var så tänkte Micke på att ta med sig kameran och fotografera lite från gårdagens besök på tivolit. (Så att även jag kunde få se hur roligt dom haft det.)

 

Micke och Caroline i virvelvinden

 

Caroline skulle även detta år åka prinsesskronorna

 

 

Den här åkttraktion snurrar så att man sitter upp och ner, men min tuffa dotter skulle ändå åka den

 

Caroline spänner fast sig

 

 

Kasta bollar för att få ner burkar hör ju också till på ett tivoli

 

 

Som avlsutningsvis blev det sockervadd.

 

 

Skrivet av Sandra 10 april 2010 klockan 15:14
























Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards