Alla inlägg den 22 april 2010

Av Sandra Sterner - 22 april 2010 12:15

Usch, nej nu får det lov att vara nog med det här tråkiga och trista vädret. Har vaknat upp 2-dagar i rad av att det småregnar och är grått ute.

 

I morse var det dags att plocka fram Caroline tjockare jacka igen. Det hade blivit alldeles för kallt för henne att bara åkt till skolan i skinnjackan. Det kom först lite protester ifrån henne, om att hon inte ville ha dunjackan, men jag berättade för henne att det var kallt ute idag, och att hon kommer att frysa på rasterna, men så fort vädret vänder igen och det börjar bli lite varmare så kommer hon att få använda sin skinnjacka igen som hon tycker så mycket om.

 

Tack, och lov så var det inte allför mycket att göra igår kväll på jobbet, och kvällen gick väldigt fort. Var hemma redan vid 22-tiden. Hann sitta uppe en stund tillsammans med Micke och kolla på tv:n Micke brukar när jag jobbar kväll följa en serie som heter "She Spies" och igår hann även jag kolla på den serien som går på TV 7 och rätt så sent som kl:23.

 

Först trodde jag att det inte alls var något för mig att se, men gav det ändå en chans, och serien var faktiskt helt okej.

 

Kortfattat handlar She Spies om tre kvinnliga agenterna Cassie, Shane och D.D som istället för att avtjäna sina fängelsestraff tjänar samhället och USA:s regering som hemliga undercoveragenter.

 

Dom utför operationer för att sätta dit brottslingar och rycker ständigt ut för att rädda värden för ondo.Under tiden ser de till att ha roligt innan dom lyckas med att besegra sina motståndare med sin stil och glamor.

 

Igår innan det var dags att göra sig klar för natten kollade jag både min e-mail och min facebook sida. 

 

Söta Elin

 

Såg att min väninna Elin äntligen har skaffat sig facebook (det var verkligen på tiden) och hon håller på för fullt med att söka sig en bostad nere i Nynäshamn.

 

Läste vidare och såg att en annan utav mina vänner hade skrivit en rolig sak på sin sida och som han uppmuntrade till att man kunde kopiera. Som många utav mina trognaste läsare vet så är humor en utav mina starka sidor. Jag brukar säga att humor kommer man långt med, och ett gott skratt förlänger livet...sägs det ju.

 

Det är så underbart härligt med folk som har humor och som får en att skratta gott. Igår kväll innan jag gick och lade mig så läste jag det som Danne hade skrivit och fick mig just ett gott skratt....läs själva det han skrev:

 

Det tar 7 sek för maten att passera från munnen till magen. En människans hårstrå kan hålla för 3 kilo. Längden av mannens penis är tummens längd gånger tre. Lårbenet är hårt som betong. Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens. Kvinnor blinkar två gånger mer än män. Vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står. Kvinnan har läst den hela den här texten. Medans mannen slutade läsa för länge sedan, och istället studerar sin tumme...! 

 

Skrivet av Sandra 22 april 2010 klockan 12:10

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards