Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Sandra Sterner - 5 juli 2008 21:00

Nu har jag äntligen fått lite tid över, för att sätta mig ner vid min dator, och börja skriva på dagens första blogg. Det blev en väldig sen start idag!! Men det är inte alltid så att man kan sätta sig, direkt på morgonen och börja skriva. Dagen började över att jag blev väckt med en puss på kinden av min  make.

 

Som sa: Godmorgon älskling har du sovit gott !!

 

Strax därefter så kommer lilla Caroline ifrån sitt sovrum, som ligger vägg i vägg med vårat in till oss med sin stora gose hund som hon vunnit dagen innan på Gröna Lund.

 

- Godmorgon lilla gumman sa  jag till henne har du sovit gott ?

 

Det första Caroline säger: Mamma kan inte vi gå till Gröna Lund idag igen...snälla mamma!!!

 

- Nej Caroline!

 

- Men jag vill.

 

- Nej Caroline det räckte med i går och mamma är inte gjord av pengar.

 

När jag sedan satte mig upp ur sängen, för att kliva upp. Kände jag att jag hade fått jätteont i mina fötter, aj aj vad det gjorde ont. Efter den långa dagen på Gröna Lund i går på 6 ½ timme, med  mycket stående och gående.Så hade min stackars fötter svullat upp under natten, och det kändes som dom var lika breda som långa, och då har jag ändå storlek 40.

Så då kan ni  säkert föreställa er hur mina "fossingar" kändes och såg ut. Då man har så många barn som jag har.Så tar all mat slut rätt så fort. Så idag bestämmde jag och Micke oss för att det var dags för att veckohandla....igen. Då det visades sig att busstrejken äntligen var slut. Så bestämmde vi oss för ta bussen till Coop Forum och handla.

Storabröderna Jimmy 18 och Henrik 17 valde att vara hemma och passa lillasyster Caroline. Det blir som vanligt mycket mat när vi veckohandlar, och hem kom vi med 6 fullproppade matkassar 

 

 

Då vi kom hem kom både Henrik och Jimmy och mötte oss vid busshållplatsen, det var så många kassar att bära på, så vi ringde dom och bad om bär hjälp. Caroline var hemma med Henriks flickvän Sara och storebror Niclas. Jag fick veta att dom hade varit och badat med sin lillasyster, borta vid bassängerna. Så snällt av bröderna att hjälpa till med sin lillasyster.

 

Önskar er alla som läser min blogg, en fortsatt trevlig lördagskväll.

 

 

 

 
Skrivet av Sandra 5 juli 2008 klockan 20:59

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards