Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Sandra Sterner - 25 juli 2008 23:45

Det verkar nästan som om Micke, har vuxit fast på sin stol som står vid datorn. Han har suttit framför sin dataskärm ända sedan kl: 20 och som vanligt så surfar han runt bland sidorna där det finns lättklädda tjejerna.

 

 

 

Jag mådde rent ut sagt "illa" då jag såg bilderna, som han hade lagt upp på sin sida. Visst kan stora bröst vara snyggt, men så där STORA bröst, som Micke lade upp på sin sida var på för mycket. Själv kände jag alldeles nyss att jag behövde komma ut att få lite luft,så jag började sätta på mig skorna i hallen.

 

- Var ska du någonstans, frågar Micke

 

- Måste bara få komma ut en liten stund, och få lite frisk luft.

 

- Kan jag inte få följa med...?

 

- Jo, visst får du följa med, bara du kan slita dig en stund från datorn.

 

 Det kändes riktigt skönt att vara ute, och promenera en liten stund, men nu har vi kommit tillbaka hem igen.

 

 Skrivet av Sandra 25 juli 2008 klockan 23:58








Av Sandra Sterner - 25 juli 2008 20:00

 Tillbaka igen...

 

Jag har så ont i mina "fossingar" efter en hel dag på stan, och efter att ha besökt massor av butiker.

 

Jag hade bestämt att träffa min kompis inne i stan. Då Caroline har ledigt från fritids så fick hon också följa med.

 

 Vi gick runt i många boutiquer, och jag fastnade direkt för, en väldigt snygg svart/grå klänning med glansigt tyg. Jag kände att den måste jag bara ha! Jag tänkte först pröva den, men kön till omklädningsrummet var förstås smockfull.

 

- Det får bli ett impuls köp, sa jag till min kompis.

 

Samtidigt så vet jag att Micke tycker det är så snyggt då jag har klänning på mig.

 

Det sista han sa till mig innan, jag gick hemmifrån...

 

- Jag är nästan helt säker på att du, kommer att hitta någon snygg klänning, inne i stan idag, och mycket riktigt fick han rätt i det.

                                    

                                    

                               Min nya klänning

 

 

Caroline började ledsna efter ett tag, över att bara gå, och titta i alla dom olika klädbutikerna.

 

 - Mamma jag vill gå till BR-leksaksbutiken

 

- Ja, vi ska gå,och titta på det du vill också,  men vore det inte bra, om du fick något i lilla magen först?

 

- Ja, mamma kan vi inte gå till Mc-Donalds

 

Varje gång jag får höra talas om Mc-Donalds, så känner jag bara...usch inte hamburgare.

 

- Vad vill du käka någonstans frågade jag min kompis


- Vi kan gå till McDonalds om du Caroline vill gå dit.


Så vi bestämmde oss för att gå dit ändå.Jag köpte in liten meny till Caroline. Själv tog jag en kaffe & glass, själv var jag inte så hungrig, då det var så himla varmt ute. Efter att vi var klara på McDonalds, så var det Caroline´s tur att få titta på det hon vill.

Så vi styrde stegen till BR-leksaksaffären, som ligger i gallerian.

Vad glad hon blev då vi kom in i på BR. Caroline skulle säkert velat haft varenda leksak, men tyvärr, så är man är ju inte gjord av pengar. Men till slut så fick hon ändå en liten söt väska format som ett hjärta, och ett par nya solglasögon.


Caroline är trots sin unga ålder, en väldigt modemedveten tjej. I alla fall då det gäller att inneha solglasögon! Hon har t.o.m gått om mig nu, som bara kommit upp till att ha  två olika solglasögon att byta emellan, medan Caroline är uppe i fyra stycken.

 

Skrivet av Sandra 25 juli 2008 klockan 19:55

Av Sandra Sterner - 25 juli 2008 10:30

 

Nu äntligen har det blivit fredag, och inte nog med att det fredag, och helgen börjar. Det är ju den 25:e och du smäller det som Magnus Uggla brukar sjunga. Tycker den låten är fantastiskt rolig att lyssna på. Det är nästan svårt att sitta still, man rycks med i refrängen, och sjunger med.

 

 

Idag har jag bestämmt möte med en arbetskollega, som också är ledigt idag. Vi pratades vi i telefon igår och kom överens över att vi skulle träffas inne i stan idag för att shoppa loss lite grann. Hon är minst lika shopping galen som mig, och det blir alltid lite roligare när man har någon med sig.


Jag hoppas att jag hittar något snyggt, och så måste jag in på Kicks, för jag upptäckte i morse att min mascara nästan hade tagit slut.

Återkommer senare under eftermiddagen, och berättar vad jag shoppade för något.

 

Skrivet av Sandra 25 juli 2008 klockan 10:27

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards