Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Sandra Sterner - 7 juli 2008 23:30

 

 

Har ännu inte riktigt känt efter, hur det är att få vara alldeles för sig själv....pust vad skönt!! Men nu så har jag äntligen fått lite tid över till min blogg. Nu är kvällens alla göremål avklarade.

 

Känner mig nästan som "Askungen" med alla dessa sysslor som ska göras hemna.

 

 

Det som är rätt så lustigt med det här,är att min klänningen som min väninna skulle sy in till mig,är fortfarande inte klar...men jag hoppas den hinner bli färdig innan sommaren är slut.

 

Ibland känner jag att det skulle vara skönt att få komma iväg på en härlig kryssning. Sitta ute på däck och sola med en god drink i handen. Att få unna sig en spa behandling, bli insmord med oljor och få massage....det är så himla skönt. Äta & dricka gott, lyssna på musik och dansa. Micke kommer med stor sannolikhet att sjunga karoke på finlandsbåten, det går inte att stoppa honom, från det. 

 

Sist vi åkte iväg var den 30 december förra året, och då hade vi det skit roligt. Vi kom inte i säng förrän på morgontimmarna, och det var en resa att sent glömma. Det skulle kännas skönt att få komma iväg på något liknade igen....jag undrar bara när.

 

Skrivet av Sandra 7 juli 2008 klockan 23:24


Av Sandra Sterner - 7 juli 2008 16:30

 

Äntligen tillbaka hemma!!

 

Första dagen på jobbet efter att ha varit ledig en hel månad. Visst kändes det tungt att gå upp i morse och åka iväg, men semester har man ju inte i evigheter.

 

Som vanligt var det mycket att göra på jobbet, men det får ju tiden att gå fortare. Tänk om man skulle vara på jobbet och det inte fanns så mycket att göra, vad tiden skulle gå sakta då!

 

När jag kom hem var det bara dom stora pojkarna som var hemma. Niclas och Tobias är hemma hos sin pappa.

Jimmy gick nyligen till fritids för att hämta sin lillasyster Caroline.

Min älskling Micke jobbar kväll, och slutar inte förrän klockan 23.

 

Tyvärr så kommer inte Micke och jag hinna träffas så mycket under denna vecka. Jag måste lägga mig rätt så tidigt för att orka gå upp på morgonen. När jag har slutat min dag på jobbet så har Micke precis börjat jobba, så kommer det vara varannan vecka framöver

 

Nu ska jag ta itu med hushållsysslorna såsom matlagningen, tvätten, disken, m.m


Skrivet av Sandra 7 juli 2008 klockan 16:26

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards