Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Sandra Sterner - 1 juni 2008 22:45

Tänk dig att du är på besök på ett museum. Där det plötsligt börjar hända, alla möjliga konstiga saker. 

Kanske inte för den lättskrämda. Men jag tyckte det var roligt.

Kolla klippet så förstår ni  

 

 
Skrivet av Sandra 1 juni 2008 klockan 22:41
Av Sandra Sterner - 1 juni 2008 20:45

 

 

 

Längtar otroligt mycket till på Fredag! Att det skulle vara den 6 juni som är Sveriges nationaldag?

 

 Nix, brukar inte fira nationaldagen. Eller för att jag skulle vara ledig från jobbet...Nej inte det heller. Det är ännu bättre ( i alla fall för mig )

 

Min dotter Nina och hennes dotter Nova. (mitt söta barnbarn) kommer och hälsar på .

 

 

  

 

Dom bilade ner i från Västerås där dom bor. På juldagen för att komma och fira jul, med oss. Men nu har det gått 6 månader sedan sist. (alldeles för länge sedan) Men nu kommer dom äntligen, och vilket kalas det kommer att bli.

 

 

 

                               

 


Skrivet av Sandra 1 juni 2008 klockan 21:45


Av Sandra Sterner - 1 juni 2008 19:15

 

 

 

 

 

I dag har vi har vi firat mitt näst äldsta barn.

Jimmy som blir 18 år! Hoppas du är nöjd med din födelsedag, och presenten du fick av  mig och din  pappa

 

 

 

 

 

Tänk vad tiden gått fort. Tycker inte det var så länge sedan du var en liten baby. Nu har du blivit vuxen Jimmy. Du får rösta, flytta hemifrån (men snälla inte ännu  ) Men du måste vänta yttligare 2 år för att gå och handla på systembolaget.

 

Ha en fortsatt trevlig födelsedag

önskar din Mamma & Micke

 

 

Skrivet av Sandra 1 juni 2008 klockan 19:12

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards