Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Sandra Sterner - 22 juni 2008 23:45

Min älskling har tidigare idag hittat ett nytt program för datorn.

Nu har han gjort det igen, lekt med sitt program. Där man kan reducera bilder på. Han har världens galnaste humor.  

                                             

                                                  

 Före

   

 Efter

    

Skrivet av Sandra 22 juni 2008 klockan 23:53
Av Sandra Sterner - 22 juni 2008 19:45

Jag satt och läste en artikel om mode, i tidningen Aftonbladet, som var skriven utav mode experten Sofie Fahrman. Det stod i artiklen: Nu vill alla ha volang, klä dig i volangkjol i sommar, och så var denna bild publicerad.


Mitt första intryck var det måste vara ett skämt. Tycker det är lite fel att skriva: Att alla vill ha volangkjol i sommar.

 

Jag undrar vilka som tillhör "Alla vill ha" för egen del så skulle jag aldrig vilja klä mig i såna kläder, som att blanda en rutig blus med en volangkjol. 


Skrivet av Sandra 22 juni 2008 klockan 19:40
Av Sandra Sterner - 22 juni 2008 16:30

 

 

Med  hjälp av din dator hemma kan du kolla hur du bäst  passar som blondin, brunett eller rödhårig. Långt, mellanlångt eller kort hår. Det är helt Gratis pröva på att ändra sin hårfärg via ett datorprogram.

 

Kom ihåg att du ska klippa ut enbart ditt ansikte på en bild, alltså inte något av ditt hår ska vara med på kortet. Det blir mycket bättre resultat då.

 

Börjar du bli nyfiken nu ? På att kolla hur du kommer att se ut i ny frisyr!!!

 

Då ska du kolla någon av nedanstående länk

 

Kanske jag lägger jag upp lite nya bilder på mig som brunett eller rödhårig....vi får se

 

 

Lycka till med förvandlingen.

 

Skrivet av Sandra 22 juni 2008 klockan 16:27

















Av Sandra Sterner - 22 juni 2008 12:15

Micke har precis laddat ner ett nytt program till sin dator.

Där man kan göra om sina bilder, så att det ser ut som dom är skissade av en konstnär.

Kolla vad tycks....                       


           


 

Skrivet av Sandra 22 juni 2008 klockan 12:09

Av Sandra Sterner - 22 juni 2008 12:15


 

 

Godmorgon, alla läsare!!

 

Ny dag har börjat, underbart soligt och varmt väder ute idag. Så idag går vi och badar. Det finns ett ställe där, vi bor som har tre väldigt fina utomhusbassänger.Vi kommer strax bege oss dit, får se hur många det är som vill följa med !

 

 

 

Skrivet av Sandra 22 juni 2008 klockan 12:07


Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards