Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Sandra Sterner - 19 juni 2008 23:45

 

Vill jag önska alla !!!

Jag hoppas ännu att det ska bli lite bättre väder tills i morgon. Caroline vill ju så gärna dansa runt midsommarstången.

Men under större delen av eftermiddagen och kvällen har det regnat ute. Så det ser inte speciellt lovande ut inför morgondagen. Då blir det till att sitta innomhus, men den goda midsommar maten vill man inte vara utan.

 

     

 

Skrivet av Sandra 19 juni 2008 klockan 23:49

Av Sandra Sterner - 19 juni 2008 21:00

Som Mona Lisa har sitt leende så gömmer också du en hemlighet. Stjärnor jag ser dom vill gärna ta ner dom till dig.

 

 
Skrivet av Sandra 19 juni 2008 klockan 21:06

Av Sandra Sterner - 19 juni 2008 21:00

 

Det finns visst en hemlighet med Mona Lisa.

Är det kanske det här!!!
 
Skrivet av Sandra 19 juni 2008 klockan 20:59

Av Sandra Sterner - 19 juni 2008 18:30

Här är värdens största kryssningsfartyg Oasis of the seas

 

 

 

Längd 360 meter, det motsvarar nästan 3 kaknästorn och större en eiffeltornet.65 meter över vatten linjen och 16 våningar med däck, och plats för 6300 passagerare.En utomhus park som är 100 meter lång och 19 meter bred. Parken är döpt efter New Yorks Central Park och mycket av insperationen kommer därifrån. Det finns ett stort shoppingstråk med ett flertal boutiqer, resturanger och även ett tivoli. Längst bak i aktern på fartyget finns det en utomhusteater. Som är influerad av det gamla Grekland. Scenen består av en stor pool som används för diverse uppsättningar. Teatern rymmer 1700 personer. Ett antal lyxsviter finns det också. För dom med lite välbärgade plånböcker.Dom består av loftsviter och komemr att vara på 51 kvadratmeter, med stora fönster från golv till tak. Med utsikt över havet. Genom Central park och två andra däck med resturanger och shoppinge kommer en bar att röra sig likt en hiss. De som sitter i baren kommer att se ut över de enorma ytorna på de olika däcken. Hemma hamnen för den nya lyxkryssaren "Oasis the seas" Kommer att bli Port Everglades i fort Lauderdale i Florida.Slutsumman för bygget för lyxkryssaren beräknas bli omkring 8 miljarder.

 

Vad en resa kommer att kosta med det nya lyxfartyget är ännu hemligt. Men billigt blir det inte, utan det är bara till för dom som har mycket pengar och är rika. 

 

 
Skrivet av Sandra 19 juni 2008 klockan 18:36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Sandra Sterner - 19 juni 2008 14:00


 

Jag tycker det är helt rätt utav Victoria Silvstedt att hon väljer att stämma den numera nerlagda tidningen Punkt Se.

 

 Som har använt Victorias Silvestedt namn och bild, i tidningen utan hennes tillåtelse.

 

 Till tidningen Punkt.se: Har ni aldrig lärt er att man ska fråga först, innan ni använder kända ansikten och namn i reklam syfte?

 

Skrivet av Sandra 19 juni 2008 klockan 13:54

 











Av Sandra Sterner - 19 juni 2008 00:00

 

 

Jag har knappt skrivit några bloggar idag, menändå har jag haft så många besökare till min sida. Det gör mig ju förstås jätteglad. Att vilja fortsätta med mitt skrivande.

 

Jag hade först tänkt trappa ner lite på mitt bloggande, men vad jag nu sett, så finns det ett visst intresse att läsa min blogg. 

 

Det tackar jag alla mina trogna läsare för. En riktigt stor Kram till er.  

Skrivet av Sandra 19 juni 2008 klockan 00:02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards