Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Sandra Sterner - 10 juni 2008 19:00

Läste just Expressen. Om en medelålderskärring. Som lyckats  köra en vansinnefärd på hela 3 kilometer, mot trafiken. Snacka om att  utsätta sina medtrafikanter  för fara. Jag fattar inte hur kärringen lyckats få körkort (mutade hon till sig det)

 

Krockar lyckas hon  förstås  också med.  Innan hon får stopp på bilen. Oturligt nog klarar sig kärringen. Utan några som helst skador.

Tycker synd om alla medtrafikanter, som utsatte för livsfara och som hon kunde ha kört ihjäl.

Jag hoppas att hon SNARAST blir av med körkortet.

 

Skrivet av Sandra 10 juni 2008 klockan 18:52

Av Sandra Sterner - 10 juni 2008 18:00

 

Just nu har jag så fruktansvärt långtråkigt.Ingen är hemma. Micke jobbar kväll, så honom ser man först sent i natt, om jag är vaken då vill säga. Brukar vara så trött.I går hade jag lagt mig innan min knubbsäl kom hem.(det är hans smeknamn)

Henrik o Jimmy drog i väg till  gymmet och kommer inte hem förrän 2-3 timmar.

 

 

Har funderat själv på att börja träna på gym, men är nog lite för lat. Jag fortsätter hålla mig till joggningen.

Niclas är ute med sina kompisar.

Caroline och Tobias gick i väg till ett ställe där dom har utomhusbassänger, och premiär badade.

Nu blir det till att vänta ett tag med middagen, tills dom kommer hem.

 

Skrivet av Sandra 10 juni 2008 klockan 18:04

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards