Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Sandra Sterner - 12 juni 2008 23:45

Nu börjar klockan bli alldeles för mycket.

Har gått och blivit värsta nattugglan ho ho.

  

Men nu är det hög tid att krypa ner i sängen.

Micke har kommit hem, i från jobbet.Trots att han kom hem  på en snabbvisit,strax efter det att vi åt middagen, och år mat.Så var han hungrig igen, ett paket med nudlar slank ner i magen på honom. Så nu borde han kunna sova gott, mätt och belåten.

Själv tog jag bara en kopp choklad (älskar choklad)

 

Nu får ni andra "nattugglor" fortsätta och skriva eller läsa bloggar. Jag tassar in i säng.

 

 

 

Blir mera i morgon! Nu ska jag gå och lägga mig.

 

 

 

 

Skrivet av Sandra 12 juni 2008 klockan 23:42

Av Sandra Sterner - 12 juni 2008 22:45

Vad då generat och pinsamt.

Att fastna in den nya "Naken Scanner"

 

 

Som har installerars på flyplatserna i USA. Som klär av dig bokstavligen naken, och avslöjer storleken på både kvinnans bröst och mannens könsorgan.

Förstår ju självklart att dom vill förhindra, alla vassa föremål och narkotika stopp.

Men samtidigt kommer det en snygg kille eller tjej....vem vill inte se dom av scannade bakom skärmen ??

 

 Skrivet av Sandra 12 juni 2008 klockan 22:50

Av Sandra Sterner - 12 juni 2008 22:00

Läkarna försökte under 90 minuter.

Att väcka den 45- åriga mannen, från Frankrike, utan resultat.

Därefter på börjades förberedelserna inför en omedelbar organtransplation planeras. Då plötsligt började mannens hjärta slå igen och han började andas.Vilken tur att mannen vaknade, innan dom började skära i honom.Tycker det är otroligt generöst av dom som vill donera sina organ.Jag själv skulle aldrig donera något av mina organ.

 

 

Skrivet av Sandra 12 juni 2008 klockan 22:02

Av Sandra Sterner - 12 juni 2008 19:15

 

 

 

 

 

 

 

 

Något förvånad blev jag när Micke kom hem ifrån jobbet nu på kvällen, för att käka middag med oss.

Men vi hade redan hunnit käka, men som tur var blev det mat över.

 

I morgon är det fredag, och det har gått en hel vecka sedan Nina och Nova var här och hälsade på, tiden går så fort.

I morgon kväll är det karaoke på våran kvarterskrog.

 

Som jag tidigare har skrivit så gillar ju Micke att sjunga karaoke. Jag tycker han sjunger jättebra, men han har ännu inte vunnit någon karoke tävlingen.Vi får se hur det kommer att gå i morgon, då vi ska gå dit och Micke ska tävla....vi får lov att hålla tummarna.

 

 

Skrivet av Sandra 12 juni 2008 klockan 19:08

Av Sandra Sterner - 12 juni 2008 18:30

En fantastisk duktig artist är enligt mig är

Nanne Grönvall. Så jag passade på ( förlåt Nanne ) att ändra texten lite på Pissenisse.

Min text men med samma musik.....

 

Jag skulle vilja att folk, lade tid,att hinna och läsa min blogg. 

Det finns dom som alltid åsikter om andra, och gnäller och skäller på varandra. Men det finns faktiskt också andra här,som är mera som vi alla andra bry sig om att älska varandra.

Det här är mitt liv mitt liv oh oh oh För jag skriver vad jag vill, tycker vad jag vill bryr mig mycket av vad andra vill.....

För andra tycks alltid veta bäst hur man skriver och lägger upp sin blogg, på bästa sätt.Men jag är precis som ni alla andra.

Skriver vad jag vill.Tycker vad jag vill bryr mig mycket av vad andra vill..... Det här är mitt liv mitt liv oh oh oh

Oj oj oj tänk vad man vet om andra

Oj oj oj  privatlivet är utlagd

Oj oj oj  alla läser om varandra

Tänk vad alla bloggare kan minsann.

Det här är mitt liv....

 

 

 

Skrivet av Sandra 12 juni 2008 klockan 18:27

Av Sandra Sterner - 12 juni 2008 12:15

 

 

 

Alla vänner och övriga bloggare. Satt uppe rent sent i går , efter att jag skrivit min sista blogg. Är fortfarande rasande på Hillevi Wahl skriverier på Metro.

 

När jag skulle krypa ner i sängen så var Micke för trött han orkade inte.....(ni vet säkert vad) I vanliga fall brukar det vara tvärtom.

 

Upptäckte att mitt min underlagskräm och puder börjat ta slut, så jag måste till Kick`s och köpa nytt.

 

 

Skrivet av Sandra 12 juni 2008 klockan 12:07

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards