Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Sandra Sterner - 21 juni 2008 18:30

Nu har dagarna i månaden börjat för mina pms börjar. Det spelar i princip ingen roll vad någon gör jag blir irriterad för minsta lilla grej. Ett par saker som stör mig oavsett jag har pms eller inte är följande.

 

Jag står i kön på Ica och framförvarande kommer på att hon/han har kommit på att dom glömt någonting och springer in i affäreren igen. Dom väljer att lämna kön, men kvar står deras kundvagn/kundkorg eller kundvagn kvar i kassan eller på golvet. Den får stå där själv vid kassan eller på golvet medans kunden in i affären efter ännu flera varor. 

  

Riktat till dom som gör detta !!!

 

Tror ni på allvar att korgen eller kundvagnen flyttar sig själv framåt, då kön rör sig sakta framåt..?

 

Detta hände mig, veckan innan midsommar, när jag var och handlade på överskottsbolaget. Tanten framför mig i kön kom på att hon skulle ha flera varor,och lämnade kvar sin korg på golvet, och sprang in i affären för att leta flera varor.

Hon kom tillbaka med flera varor under armen, lade det i sin korg.

Men tydligen måste samtliga av hennes hjärnceller ha dött den dagen, för i samma sekund som hon kom tillbaka, med dom nya varoran under armen. Så försvann hon åter igen in i affären på ny jakt efter ännu flera varor. Jag var på väg att flera gånger, ska jag skjuta ut hennes korg ur kön, men jag lät bli (ångrar bittert idag att jag inte gjorde det ) När hon kom tillbaka en andra gång, så sa jag åt henne att antingen står hon kvar i kön eller så lämnar hon kön.

 

Kärringen tittade på mig, och sa: Men jag har faktiskt glömt lite saker.

 

Men nu jävlar lackade jag ut på kärring jäveln: För helvete, fattar du inte din tröga kärring, att kön rör sig framåt och hade du tänkt att någon utav oss andra kunder skulle flytta fram din korg i kön. Lär dig för fan att ta med dig din korg in i butiken när du ska fylla på den med flera varor.

 

 

 

Skrivet av Sandra 21 juni 2008 klockan 18:23

 

 

Av Sandra Sterner - 21 juni 2008 13:45

Vaknade mitt i natten över att Micke låg och sprattlade som en fisk på land i sängen. Till slut blev jag träffad av hans ena ben. Jag blev en aning irritaread, och sa!! Lägg av att sparkas, jag vill sova.

 

Micke slutade upp med sitt sprattlade och började i stället att tala i sömnen. Det blev tydligen lite för många starköl till honom igår....

 

 

Själv valde jag bara att dricka tre cider. Så jag var den nyktraste av oss. Så skönt att slippa baksmälla,men konstigt nog verkar inte Micke heller fått någon baksmälla,men han vill säkert dricka mycket kaffe under dagen. 

 

 

 

Skrivet av Sandra 21 juni 2008 klockan 13:40

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards