Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Sandra Sterner - 2 juni 2008 23:30

 

 

Min älskling Micke är tokig i öl.Själv drickar jag bara vid enstaka tillfällen. Då det är någon speciell högtid eller något att fira.

 

 

Nu en omskriven låt.

I natt jag drömde någoting. Som jag aldrig drömt förut. Jag drömde det var strejk på Pripps och alla öl var slut. Min älskling drömde om en jättebar, där ölen stod på rad. Där drack han så där en femton bärs, och reste sig och sa. Det finns numera inga öl för dom har tagit slut. Åh, han som va sådan törstig karl. Blir han någonsin mera glad.

 

 

Skrivet av Sandra 2 juni 2008 klockan 23:32

Av Sandra Sterner - 2 juni 2008 23:15

Läste nyss en artikel är på Metro. 

Om ett par föräldrar. Som vilje döpa sin dotter till Elvis!!! Vi är inga stora Elvis fantaster säger dom. Men jag kan inte låta bli att tänka på vad dom fått namnet ifrån? 

 

 

Denna är den ända  jag själv känner till.

Men pröva med namnet "Tolvis" det kanske går kanske går igenom
Skrivet av Sandra 2 juni 2008 klockan 23:08

Av Sandra Sterner - 2 juni 2008 22:30

Hittade denna länk på internet.

Klicka på länken nedan,

http://www.tatuagemdaboa.com.br/

 

1. Vänta tills tjejen laddas färdigt,(det tar ett litet tag men men håll ut det blir jättekul : )

2. Skriv ditt förnamn i första raden.

3. Skriv ditt efternamn i andra raden.

4.Du ska INTE fylla i e-post adressen !!!!!

5. Tryck på knappen VISUALIZAR.

OTROLIGT! ELLER HUR?

 

Skrivet av Sandra 2 juni 2008 klockan 22:28

Av Sandra Sterner - 2 juni 2008 21:30

Höll på garva läppen av mig. Då jag hittade detta klipp.

En mormor som tror massageapparaten är en mobil.

Kolla klippet....

 

www.kalle.mbps.se/Sjuk%20humor/Mina%20filmer/mummonpuhelin.wmv


 

Skrivet av Sandra 2 juni 2008 klockan 21:33

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards