Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Sandra Sterner - 25 juni 2008 23:15



Jaa, här kan man verkligen snacka om att köra i kraftig motvind. Att varken bära hjälm eller skinnkläder är bara en dumhet. Men visst ser bilden roligt ut.
 
Skrivet av Sandra 25 juni 2008 klockan 23:10

Av Sandra Sterner - 25 juni 2008 22:30

 

Ett av alla min sex barn, Niclas men kallas för "Plåtis"

 Att vi kallar honom för "Plåtis" har att göra med att han var ett så tåligt barn. När han var liten och hade ramlat av sin cykel eller gjort sig illa. Var inte Niclas den som klagade över något. Därav det lite roliga namnet "Plåtis"

Men nu är han en stor fin kille, som snart fyller 15 år, och han har förstått önskat sig en moppe i födelsedagspresent. Niclas har alltid, enda sedan han var liten, varit fascinerad av motorcyklar och mopeder.

 

Niclas provsitter på en cross

                                  

                            

 Skrivet av Sandra 25 juni 2008 klockan 22:22



Av Sandra Sterner - 25 juni 2008 17:30

 

 

 

 

Det är långt ifrån jag tror på allting som står i skvaller tidningarna, men en grej som fick mig att reagera det var att i en utav tidningarna, stod det: Robbie Williams blev erbjuden 20 miljoner, för en endaste spelning, men han valde att tacka nej.

 

För min egen del så tror jag att detta är rena rama skitsnacket från skvaller tidningen. Om det skulle vara sant så tror jag inte ens att Robbie Williams skulle tacka nej till så mycket pengar som 20 miljoner.

 

Skrivet av Sandra 25 juni 2008 klockan 17:36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Sandra Sterner - 25 juni 2008 16:45

Detta är en kvinna jag verkligen beundrar. Hon är både vacker och begåvad, och ser så himla snäll ut.

Tycker det är så synd att hon blivit så deprimerad att hon har blivit tvungen att lägga in sig på en klinik, för hjälp att få behandling.

Har svårt att tro att hon skulle vara 47 år fyllda, kan man knappt tro. Själv tycker jag att hon knappt ser ut som 30 år. Men tiden den går fort och alla blir vi äldre. Även dom vackra stjärnorna i USA.

 

Jag kommer i håg när jag var yngre och kollade på Dallas, Dynastin och Melrose Place.

 

Jaa, det är tydligen så att man kan träffa sin kärlek på jobbet, det verkar som det tände till ordentligt någon gång mellan inspelningarna av Melrose Place mellan Heather Looklear (Amanda) and Jack Wagner (Dr. Peter) som nu även är tillsammans på riktigt.

 


 



Skrivet av Sandra 25 juni 2008 klockan 16:44

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards