Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Sandra Sterner - 9 juni 2008 22:00

 

Jag tror inte jag kommer att orka vara vaken tills Micke kommer hem ifrån jobbet. Han slutar inte förrän kl 23.

Vid den tiden,har jag nog slocknat.

 

Ska ju upp tidigt i morgon och göra ordning Caroline.

Då är det hennes tur att ha skolavslutning.

Tycker det är så fint när barnen sjunger "Den blomstertid nu kommer " och Idas sommarvisa.

 

Hon har fått en ljuslila/ vit prinsess kläning ,och jättesöta silver skor, med en liten klack på. (lägger upp bilder på skolavslutningen i morgon)

Kommer bli lite svårt att krypa ner i den stora dubbelsängen utan min älskling brevid.

 

Blir mera blogg i morgon

 

 

Skrivet av Sandra 9 juni 2008 klockan 22:01

Av Sandra Sterner - 9 juni 2008 19:00

 

 

 

Nina för alla fina bilder nu skickat. Ifrån helgen då du och Nova var på besök.

Jag uppskattar det jättemycket.

 

 

Skrivet av Sandra 9 juni 2008 klockan 18:52

Av Sandra Sterner - 9 juni 2008 17:15

Var nyss och hämtade min lilla dotter Caroline på fritids.

Hon blev förstås väldigt glad över att mamma kom och hämtade henne. Men dessto mindre "glad" blev jag då Caroline var på bus humor. När hon skulle krama om mig, så råkade hon av misstag ( hoppas jag ) 

 

Så där stod jag på skolgården med uppdragen kjol, och visade....just nästan

 

 

 

En något pinsam situation uppstod.

 

Då det var några flera en jag och Caroline som var ute, på skolgården.....åh i morgon som det är skolavslutning

 

Skrivet av Sandra 9 juni 2008 klockan 17:15

Av Sandra Sterner - 9 juni 2008 13:00

Min älskling Micke jobbar kväll denna vecka.

 

 

Tycker det är skit tråkigt att du ska

 

Kommer att en otrolig saknad och längtan efter dig

 

Men vi får se i fram emot våran semester som vi har tillsammans, kanske vi kan ta en liten kryssning då ?

 

 

Skrivet av Sandra 9 juni 2008 klockan 13:02

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards