Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Sandra Sterner - 17 juni 2008 23:45

Micke skickade just detta till min e-mail.

Tycker det var jättegulligt.

Tack så mycket, min Kärlek

 

 

Skrivet av Sandra 17 juni 2008 klockan 23:43

Av Sandra Sterner - 17 juni 2008 22:15

Kollade nyss på ett program på tv400 som heter Cheaster.

Det handlar om man misstänker om sin partner är otrogen.

Programledaren anlitar dektektiver, som i smyg spionerar, och fimar med dolda kamerer. På den som vänsterprasslar.

Själv skulle jag tycka att det var bra om det gick sådana program i Sverige också. Om det var så att man misstänkte att sin partner var otrogen. ( Har själv råkat ut för det, så jag vet hur det känns att bli bedragen)

 

I dagens program var det ett fall. Som berörde mig hårt.

Det var en kvinna som varit med om en trafikolycka, och brytit ryggen. Hon var tvungen att ta starka värktabletter, för att stå ut med smärtorna. Hon var gift och hade en yngre son, och misstänkte att maken var otrogen. Vilket också var.

 

I slutet på programmet, så säger han till sin fru.

Då han kommer hem ifrån en affärsresa, med sin nya tjej

"Att kärleken kommer och går....jag älskar inte dig längre

Det slutade jag med efter att du började med dina smärtstillande tabletter, i samband med trafikolyckan.

Vilket JÄVLA svin till karl!!!! Om nu hans nya tjej, också skulle råka ut för en trafik olycka, och måste få smärstillande. Ska han dumpa henne då med ?

 

Skrivet av Sandra 17 juni 2008 klockan 22:15

Av Sandra Sterner - 17 juni 2008 19:15

  

Känner mig alldeles seg i skallen, just nu.Vet inte om det beror på vädret. Först är det lite solsken och sedan blir det alldeles övermulet och så börjar regna.

 

 

Skulle faktist behöva vila ett stund.Men inser att det är i princip omöjligt, då jag oftast blir störd av någonting. Sedan blir det mycket svårare att somna till kvällen. Så det blir nog till att jag håller mig vaken några timmar till.


Hela familjen har kommit hem så nu är det "fullt hus" hemma igen.

Henrik har sin söta flickvän Sara här. Men dom är oftast på hans rum, så dom märker man inte så mycket av.

 

Jimmy har gått till gymmet för att träna.

 

 

 

Niclas kom nyss in från att ha varit ute med sina kompisar.

Caroline har spelat på sitt Game Cube, och ska strax läggas i badet.

Skrivet av Sandra 17 juni 2008 klockan 19:19

Av Sandra Sterner - 17 juni 2008 16:15

 

Har fått en fråga ställd till mig, här på min blogg.

 

Om jag följer Fotbolls VM.

 

Mitt svar på den frågan är:  Nej jag följer inte fotbolls VM inte heller ishockey. För mig är det program jag aldrig någonsin skulle se. 

 Så nu vet ni det

Skrivet av Sandra 17 juni 2008 klockan 16:20

Av Sandra Sterner - 17 juni 2008 14:45

Tycker dagen har rusat fram idag, och snart är klockan 15 och snart är det full rulle här hemma igen. Än så länge är det bara jag och Henrik hemma, och det är så tyst. Micke jobbar ju dag denna vecka  och slutar snart. Det är härligt att ha honom hemma på kvällarna.

 Caroline ska hämtas på fritids vid klockan 15.30

Vi får se vad det blir för något gott att äta idag. Har ännu inte bestämmt vad jag ska hitta på för käk, till i kväll, men antagligen blir det.

 

 

   

                             chicken bits eller så blir det    

 

 

   

                                     tonfisksallad. 


Skrivet av Sandra 17 juni 2008 klockan 14:50

 

 

 

 

 

 

Av Sandra Sterner - 17 juni 2008 12:45

Så var man bänkat framför datorn igen.Ska bli kul att börja skriva igen. Läste nyss en artikel i Expressen. Om en kvinna i Usa, där tydligen allt kan hända. Innan den amerikanska hotellmiljadärskan

Leona Hemsly dog, testamenterade hon hela sin förmögenhet på 72.6 miljoner till sin hund. Hennes två barnbarn fick inte ens ett öre. Men barnbarnen valde att bestrida testamentet. 

 Enligt ett amerikanskt domstolsbeslut så måste numera"vovven"  dela med sig. Sitt stora arv på 72.6 miljoner till dom båda barnbarnen.


Själv tycker jag att det är helt vansinne att välja att testamentera så mycket pengar, enbart för en hund.

 

 

Skrivet av Sandra 17 juni 2008 klockan 12:43

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards