Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Sandra Sterner - 11 juni 2008 23:45

 

Oj Oj  vad tiden har rusat i väg idag.

I dag....nej jag menar i natt var jag vaken, då min "knubbsäl" Micke kom hem, ifrån jobbet

 

Vad glad han blev, över att se mig vara uppe fortfarande.  Jag brukar vanligtvis sova vid den här tiden. Han hoppade  glatt in i duschen, och kom ut ren och fräsch. Nu har vi tagit lite kvälls fika.

Ska snart bli länge att hoppa i säng.... Vem vet kanske det blir något i kväll, man vet aldrig.

 

 

Fortsättning följer under morgondagen....

Under tiden fortsätt blogga eller sovgott.

 

Skrivet av Sandra 11 juni 2008 klockan 23:58

Av Sandra Sterner - 11 juni 2008 23:00

 

Tänk vad tiden går fort. Snart är det midsommar, och då går vi sakta men säkert mot mörkar tider igen. Dagarna blir mindre och mindre ljusa. Man får passa på att ta vara på dom korta sol glimtar det är.

 

 

 

För både idag och igår har det regnat.

Micke och jag har ännu inte bestämmt oss för  vad vi ska vara på midsommar.Vi har pratat lite om att vi kanske ska åka upp till Gävle, där hans mamma bor, och fira med henne och hennes pojkvän, men inget är bestämmt ännu.

Blir det inget av med det, så ordnar vi något hemma.

Men den goda midsommar maten vill man ju inte vara utan.

 

      

 

Trevlig Sommar önskar jag er alla !!!    

             

Skrivet av Sandra 11 juni 2008 klockan 23:04

Av Sandra Sterner - 11 juni 2008 20:30

Chefen för telemobil företaget Vodafone.

 

 

Behöver inte oroa sig ekonomiskt, för framtiden.

Trots att han oväntat ska lämna sitt uppdrag som chef.

Får han ett fallskärmsavtal som ger honom strax under 300 miljoner kronor.

 

 

Herregud tänkte jag vilka erbjudande, en del människor har,då dom får chansen att sluta sin tjänst.

Själv får man slita varje månad, för att få pengarna att gå ihop. Har inte ens råd men någon semesterresa, kommer att få vara hemma.

Men själv skulle jag lugnt sluta mitt jobb på stört! Om jag blev erbjuden en bråkdel, av vad Arun Sarin blivit. En del har tur och badar i pengar.

Medan andra får vara fattiga

 

 

 

Skrivet av Sandra 11 juni 2008 klockan 20:30

Av Sandra Sterner - 11 juni 2008 19:15

 

Vilken snäll make jag har. Fast han hade jobbat kväll igår, så var han snäll att ta Caroline till fritids, och jag fick sova ut på morgonen.

Henrik hade sådan längtan till sin flickvän, så han åkte till henne igår och skulle sova över där.

Några timmar till får jag rå om Micke innan han cyklar i väg till jobbet.

Kom och tänka på en låt med Donna Summer

"She works hard for the money"

 

 

Skrivet av Sandra 11 juni 2008 klockan 11:09

Av Sandra Sterner - 11 juni 2008 15:45

Jag undrar egentligen hur det står till med "Frilansjournalisten" eller vad hon nu är, Hillevi Wahl på tidningen Metro.

 

Hon börjar en överskrift på Metros sidokolumn.

 "Män får en kvarts miljon för att supa och knulla"

 

Min fråga till Hillevi..

Vad är du ute efter egentligen!! Du har verkligen fått igång en debatt på din sida, och du har inte många som håller med dig.

Det verkar som du bara är avundsjuk, och jag tror i själva verket, att det är du som skulle vilja supa och knulla för pengarna.

Annars hade du inte skrivit på detta sätt.

Både jag och min make blev väldigt upprörda och arga på det du skrev. Du verkar ha ett hat emot män, men dra inte alla män över en kam.

 

 

Skrivet av Sandra 11 juni 2008 klockan 15:42

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards