Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Sandra Sterner - 14 juni 2008 23:45

 

 

 

Vilka vackra texter Nanne skriver. Vill tillägna den här låten till  alla mina barn, och Micke.

 

Det vackraste jag vet är att se dig när du sover. Här råder stilla frid, och jag glömmer både rum och tid.

 Du ligger här brevid, och jag känner hur du andas. Att älskas utav dig är det vackraste för mig. Så sagoligt det är. Att se morgondimman lätta. När mörkret sakta flyr och se hur dagen åter gryr. En kylig morgonbris. Sakta sveper in genom rummet. Jag kryper tät intill. Lycklig för att du finns till. Stunder av stillhet,ett ögonblick av ro ibland. Stunder av lycka, att bara ha varann. Det är en rikedom. Att få älska och att älskas. Vår kärleks varsamhet. Är det vackraste jag vet. Det vackraste som finns är att vara någon nära. När månen lyser klart, över skog och mark så underbart. Du ligger här brevid och jag känner hur du andas. Att älskas utav dig är det vackraste för mig.

 

 

 

 

 

 


Skrivet av Sandra 14 juni 2008 klockan 23:46

Av Sandra Sterner - 14 juni 2008 22:00

 

             Har alltid gillat låten "Falling in love with you"

 


 


             
Skrivet av Sandra 14 juni 2008 klockan 21:55

Av Sandra Sterner - 14 juni 2008 21:00


Jag fick nyligen ett gulligt sms från min lilla pappa.

Tackar så mycket för det.....

Tycker han är så cool. Vill gärna till önska han en låt här på min sida. (Hoppas du lyssnar nu, och även ni andra)

 

 

       

Skrivet av Sandra 14 juni 2008 klockan 21:06
Av Sandra Sterner - 14 juni 2008 20:00

 

Oj Oj vilken stark blixt

 
Skrivet av Sandra 14 juni 2008 klockan 20:05

Av Sandra Sterner - 14 juni 2008 19:00

Måste ju få något gott att käka mellan alla roliga klipp och filmer. Som jag lägger in.

Det blev lite gotti i gotti i magen.

Blåbärspaj med vaniljsås. Det blev inte ens en smula över, så det måste ha uppskattas av hela familjen.

 

 

 

Skrivet av Sandra 14 juni 2008 klockan 19:04

Av Sandra Sterner - 14 juni 2008 17:00

Det diskuteras mycket om storlekar.

Men ska den egentligen ha någon betydelse!!

 

 
Skrivet av Sandra 14 juni 2008 klockan 17:00

Av Sandra Sterner - 14 juni 2008 17:00

 


 

Ja vad ska man säga om den här bilden.

Någon som tänker på morötter eller är törstig....eller vad tänker ni på.....?

 

 

Skrivet av Sandra 14 juni 2008 klockan 16:51

Av Sandra Sterner - 14 juni 2008 16:45

 

KOLLA BÅDA BILDERNA

 

Wow vilket hår vad det första jag tänkte på när jag så den här bilden. Men efter att ha tittat på den nedre bilden.Så fick jag en annan uppfattning.

 

Skrivet av Sandra 14 juni 2008 klockan 16:44

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards