Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Sandra Sterner - 5 juni 2008 20:45

 

Tänk vad man kan göra med lite fotomontage. Visst ser det rätt så lustigt ut. När pappan och barnet bytte plats med varandra.

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Sandra 5 juni 2008 klockan 20:38

Av Sandra Sterner - 5 juni 2008 20:15

Så har yttligare ett par föräldrar någonstans i Sverige.

Valt ett något udda namn för sin son. Från början ville dom att sonen skulle heta Ikea. Det fick förstås avslag av Skatteverket och även av kammarrätten.

Men i stället väljer föräldrarna att sonen ska heta Lego. Konstigt nog fick dom igenom det. Fast det är ett danskt varumärke, för leksaker.

Att välja att namnge sitt barn efter ett möbelvaruhus eller ett leksaksmärke. Tycker jag är väldig märkligt.

 

 

 

Skrivet av Sandra 5 juni 2008 klockan 20:18

Av Sandra Sterner - 5 juni 2008 09:30

 

Vill jag ge till den otroligt korkade klasskamrtat

Som snodde min dotters nya dyra Bratz solglasögon. Att dina föräldrar kanske råkar vara fattiga, gör dig inte rätt att sno andras saker. Vad skulle du tycka om någon stal från dig?

Du snodde solglasögonen i från hennens ryggsäck.(Snacka om rubbad) 

Vet du hur ledsen Caroline har varit sedan i början av april, då hon blev av sina solglasögon. Jag har försökt hitta ett par nya Bratz solglasögon till henne.Men dom har varit slutsålda. Jag hittade ett annat par som likande hennes.

Men igår Asea som du heter!!!

Var du inte speciellt smart. Att ha på dig Caroline solglasögon i skolan....jättebra gjort.

 

 

 

 

Då dom var märkta med Caroline initialer. Så gick det att visa att det var Carolines solglasögon. Hon blev så glad över att få tillbaka sina solglasögon. Men på grund av dig Asea, så vågar inte längre Caroline ta med dom till skolan.

 

Skrivet av Sandra 5 juni 2008 klockan 09:30

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards