Alla inlägg under juni 2008

Av Sandra Sterner - 17 juni 2008 12:45

Så var man bänkat framför datorn igen.Ska bli kul att börja skriva igen. Läste nyss en artikel i Expressen. Om en kvinna i Usa, där tydligen allt kan hända. Innan den amerikanska hotellmiljadärskan

Leona Hemsly dog, testamenterade hon hela sin förmögenhet på 72.6 miljoner till sin hund. Hennes två barnbarn fick inte ens ett öre. Men barnbarnen valde att bestrida testamentet. 

 Enligt ett amerikanskt domstolsbeslut så måste numera"vovven"  dela med sig. Sitt stora arv på 72.6 miljoner till dom båda barnbarnen.


Själv tycker jag att det är helt vansinne att välja att testamentera så mycket pengar, enbart för en hund.

 

 

Skrivet av Sandra 17 juni 2008 klockan 12:43

Av Sandra Sterner - 16 juni 2008 23:15

 

Vilken jobbig kväll jag har haft.Caroline vägrade gå och lägga sig i kväll.Hon skulle både hoppa och rulla runt i sängen.

 

           

 

Hon var hur pigg som helst.

Fast hon fick gå upp tidigt i morse. Men till slut somnade hon. Men alldeles för  sent. Jag vet en som kommer att vara jätte trött i morgon bitti.(även jag)

Min äldsta dotter Nina ringde mig nu på kvällen. Allt var bra med henne, och familjen.

Nova ( Ninas dotter har lärt sig säga mamma)

Har nyss lagt in en banner på min sida. Men tydligen toppar jag ännu inte dom mest inloggade och lästa bloggarn.Trots att jag har många besökare varje dag....märkligt det där.

Men nu är det även dags för mig att krypa ner i sängen och sova.

 

Skrivet av Sandra 16 juni 2008 klockan 23:11

Av Sandra Sterner - 16 juni 2008 19:45

Till Nina min älskade dotter. Skulle vilja att du ringde till mamma.

 

 

Vill höra hur det är med dig och din familj. Saknar er alla så mycket.Kommer du ner något mer till Stockholm, och hälsar på innan sommaren är slut ?

 En liten låt till dig "Nina fina ballerina"

 

 
Skrivet av Sandra 16 juni 2008 klockan 19:42
 
 
 

 
Av Sandra Sterner - 16 juni 2008 18:45

 

Sittandes är hon knappt större än en läskflaska.14-åriga Jyoti Amge från Nagpur, Indien, född december 16, 1993, är bara 58 cm lång och väger lite över 5 kg. Enligt läkarna lär hon inte bli större än så. Trots sitt handikapp är Jyoti Amge glad över sin situation, hon gillar uppmärksamheten hon får då människor betraktar henne som en gudinna och inte för en mänsklig Chihuahua.

 

Skrivet av Sandra 16 juni 2008 klockan 18:43

 

Av Sandra Sterner - 16 juni 2008 18:30

Värdens längsta man Bao Xishun som är 236 cm lång

Värdens  kortaste  man He Pingping som är 73 cm lång

 

Skrivet av Sandra 16 juni 2008 klockan 18:37

Av Sandra Sterner - 16 juni 2008 12:15

God förmiddag alla läsare och bloggare.

Läste på sidokolumnen här på Metro. Att vi inte kan vänta oss något fint väder till midsommar, bara det inte börjar regna. Men hoppas ändå lite på att metrologerna har felKommer inte hinna skiva så mycket, för jag strax rusa iväg på ett möte. Men under eftermiddagen och kvällen. Kommer det lite nytt från vad som har hänt under dagen.

Håll ut.....

Skrivet av Sandra 16 juni 2008 klockan 12:19
 

 

Av Sandra Sterner - 15 juni 2008 22:45

Det har blivit dags att börja avrunda kvällen. Det är ju en dag i

morgon också, upp tidigt. Måndagar som ibland är så jobbiga. Oftast brukar det hända mig något den dagen. Nej nu börjar ögonlocken på mig bli tyngre och tyngre. Snart somnar jag vid datorn. Sussa sött nu alla..

 

 

 

 

 

 











Skrivet av Sandra 15 juni 2008 klockan 22:48

Av Sandra Sterner - 15 juni 2008 21:45

 

Tjejen som gjorde lumpen

 

Skrivet av Sandra 15 juni 2008 klockan 21:45

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards